Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Na de Titantic dan

nu wil ik eigenlijk dat ze commentaar op de taarten geven rupaul style vol woordgrappen. Wij kunnen ze wel helpen toch

7 likes

Vincent heeft wel zelf besef

André haha ipv tatataaa tartetartiiin

WOEEEEEEEEEH YES YES ANNA

*Insert woeste viking gif *

6 likes

Jeej, Anna!

2 likes
  • gepuuuuuuuuuuuuuuzel
  • gepuzzel

0 stemmers

Wat een spannende aflevering he, jongons.

2 likes

Nou mensen, tot volgende week

Adieje

3 likes

Ik ga morgen terugkijken maar het zal niet hetzelfde zijn zonder jullie gezelschap!!

2 likes

Haha ik heb vandaag teruggekeken en jullie commentaar erbij gelezen. Heerlijk (leed)vermaak. Laf it! <3

2 likes

haha love de polls in dit topic

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

8 likes

Omg 5 ziet er echt niet best uit :sweat_smile::joy:

2 likes

Heb het zonet even teruggekeken! Ik had wel verwacht dat Vincent naar huis ging, maar vond wel dat Nicole meesterbakker verdiende. Die laatste taart van Anna vond ik helemaal niet zo mooi? Maarja wacht nu al 4 weken op Nicole als meesterbakker :sweat_smile: Ik denk dat Cas het nog moeilijk gaat krijgen volgende week.

Omg ik heb echt een beetje een crush op Robèrt, ondanks die oncharmante foto’s hier. Misschien kan dit beter in het opbiechttopiczonderomg’s haha. Hij lacht zo lief en toch is hij soms ook streng en altijd charmant :flushed::flushed:

12 likes

Ik ook:relaxed:

1 like

Ja dat laatste denk ik ook! Terwijl ik dat de eerdere afleveringen helemaal niet dacht.
Ik vind Anna ook een beetje saai, voorspelbaar in haar baksel enzo.

En Hanneke vind ik steeds leuker worden hahaha,

Hij is gewoon een ander soort sugar daddy :smirk:

11 likes

Ik kijk dus dit seizoen voor het eerst, maar wat een leuk programma is dit! Het leek me altijd zo truttig. Is het misschien ook wel een beetje, maar toch. Echt vermakelijk wel :slight_smile: Ik vind vooral Anna heel sympathiek over komen, ik hoop dat ze er nog eventjes in blijft.

4 likes