Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Zit wel heel hard te denken of ik een reden weet om die taart van Nicole te maken… Lijkt me zo leuk!

3 likes

Jammer van Cas! Had toch nog een beetje hoop dat die taart van Maroeska zo vies was dat zij naar huis ging :see_no_evil: Ik hoop volgende week dat Nicole sowieso doorgaat en Hanneke erbij. Vind Anna een beetje saai en haar baksels ook niet echt bijzonder, ik vroeg me een beetje af of ze die laatste opdracht verkeerd begrepen had omdat de rest veel dingen aan de buitenkant had en zij niks.

Ohh ik dit had ik ook gemist! Maar ik gun het haar wel heel erg

Aaah, Cas is kassiewijlen :sweat_smile:

3 likes

Anna lijkt altijd koffie, karamel, noten, mokka taart te maken. ranzig!

5 likes

Ik vind Anna zo lekker he. Ik hoop dat ze er nog lang in blijft zitten :stuck_out_tongue:

En die taart van Maroeska zag er aan de binnenkant echt zwaar mislukt uit. Ik snapte dat nondeju niet.

5 likes

Haha maar je weet toch niet hoe die smaakt.
Ik vind het overigens wel terecht dat Cas eruit is, hoewel ik het ook jammer vind. Hij had wel een creatieve taart maar wat betreft technieken en smaken niet. Ik vond zijn taart ook wel wat slordig

1 like

Jaaaa ik vind haar ook heel mooi.

Ik hoop dat Anna of Nicole wint.

3 likes

Haha, zonet teruggekeken en hier het commentaar meegelezen. Love it! Ben stiekem wel blij dat Cas er uit is, ik vond hem vaak zo kinderlijk. Beetje irritant.

4 likes

Haha beetje slecht dit, maar ik heb een recept op mijn eigen (beginnende) blog staan! Sorry voor de zelfpromotie.

Linkje

https://www.keukenrebellen.nl/hartig/knoflook-breekbrood/

6 likes

Nee, superleuk! Ben je meteen op insta gaan volgen, haha.

Je insta foto’s in de zijbalk linken trouwens niet naar Instagram, voor het geval je dat nog niet wist en eigenlijk wel wilde.

1 like

Super leuk! Dankjewel! Bedankt voor de tip ook, dat had ik zelf nog niet door haha.

Aaah, hebben jullie Smaakt Naar Meer gekeken? Daarin zegt Cas dat het hem verdrietig maakt dat veel mensen op internet zo gemeen zijn over Maroesjka :frowning: Ik vind hem zooo’n schatje dus nu voel ik me direct schuldig dat ik zelf ook zo’n hekel aan d’r heb haha

6 likes

Ja, vond het zo lief van hem dat hij het voor haar opnam :heart:. Ga hem echt missen in de tent voor die laatste 2 afleveringen, vind het echt een hele leuke, positieve jongen!

Ik zit met griep thuis en dacht laat ik die Australian Bake Off eens bingewatchen, maar wauw! wat een talent hebben die mensen (seizoen 3). Echt een groot verschil met HHB…

1 like

Oehh waar bekijk je deze?:grin:

NPO plus! Eerste maand gratis, daarna 2 euro zoveel per maand! Staan veel leuke series en films op.

1 like

Ja daar is het talent wel wat groter!

Eigenlijk wil ik ook eens mee doen aan hhb, maar kost zoveel tijd…

Ik vind die Jasmin van The Great Australian Bake Off een beetje van Mascha (vroeger) weg hebben

Jaaa ben ik helemaal met je eens. Ga ‘m ook missen :heart:

1 like