Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

haha wel fijn dat ze het even uitleggen

Lekker een magneet vreten.
Extra ijzer

4 likes

Ben echt te nuchter voor deze zwevende taart ongein hoor. Ik wil gewoon een enigszins mooie lekkere taart.

5 likes

Ik vind dat Nicole het meeste dit effect heeft met dat chocola dat naar beneden druipen, Anna heeft alleen een stellage gebruikt en dat is het, Maroeska heeft een cool concept maar het is niet zoals het plaatje

3 likes

Helaas, geen raket maar gewoon magneten. Toch jammer dat het gewoon een trucje is en de taart verder niet het gravity idee heeft zoals de jaloersmakende Google plaatjes.

3 likes

Ja denk toch Anna

Hahah omg ja dat was toen echt heel erg een drama

1 like

Ah ik zat echt te wachten tot iemand zou struikelen

4 likes

Wel lullig als je taart half afgebroken is om aan te snijden voor het proeven haha

Ik vind het wel echt heel tof van Maroeska dat ze soms vegetarisch en glutenvrij bakt!

6 likes

Ik zou echt op mn bek gaan met die taart

4 likes

Nu ze zo naar buiten komen vind ik de taart van Anna er toch wel het mooist uit zien. Alhoewel ik ze allemaal niet helemaaaal top vind.

1 like

Wat een deceptie dit. Ik had ook gegoogeld en gehoopt op heuse spektakels, krijg je een fucking etagère :thinking:

7 likes

De eis voor deze opdracht was vast “een taart voor 40 mensen”.

Hahaha ik ook. Vol gas head first alles :joy::joy:

1 like

En toch, denk ik dat Nicole wint.

“wat hebben wij een mooie finale gehad”

Ja hallo Robèrt ik ben nog steeds aan het rouwen om het feit dat je de finale van widm niet meemaakt

14 likes

Als Maroeska alsnog wint, heb ik er geen zin meer in :stuck_out_tongue:

2 likes

De prijs voor beste etagere gaat naar Maroeska, of wacht, er was geen etagere.

Ik heb geen tv dus kijk met npo live en de kwaliteit is zo slecht dat ik echt niks zie van hoe mooi of lelijk die taarten zijn afgewerkt. Gelukkig is de kwaliteit wel goed genoeg om Hans en Robèrt te spotten.

1 like