Heel Holland Bakt 2024 #2

Technische opdracht was ze de eerste, haar broodjes waren goed en haar taart ook. Zij had minder minpunten dan Jan en Mercedes.

Ik vrees dat als het geen halve finale was geweest, Jan weg had gemoeten (afgaand op het commentaar van Robèrt op zijn baksels).

5 likes

HHB Bloopers zijn het leukst

1 like

Ja dat is zo.

Ben wel benieuwd wat Zineb zou hebben gemaakt

Eerlijk is eerlijk, ik vind het terecht dat Amel meesterbakker is geworden. En ik moet toegeven dat ze echt is gegroeid in de afgelopen weken.
Maar blijft dat ik haar niet een fijne kandidaat vindt.

12 likes

Ik denk juist dat Mercedes naar huis had gemoeten. Haar broodmandje had behoorlijk wat commentaar. De prestaties van de eerste dag was gelijkwaardig voor iedereen denk ik.

8 likes

Helemaal mee eens. Haar creaties zagen er mooi uit en leken me lekker.

@Eendagsvlieg Was ook nog een optie geweest inderdaad. Ik ben blij dat we in ieder geval Zineb, Jan, en Mercedes in de finale gaan zien.

4 likes

Haha oké ik had het mis :joy:

1 like

Ik zou het echt grappig vinden als die behulpzaamheid gewoon Jan zijn tactiek is. Iedereen helpen en dan in de finale moeten ze het allemaal zelf uitzoeken en wint hij makkelijk.

9 likes
Wie gaat er vanavond winnen?
  • Amel
  • Jan
  • Mercedes
  • Zineb

0 stemmers

Ik hoop Jan of Zineb! Ligt er echt aan wie een betere dag heeft

Zie Mercedes nog wel om hulp vragen in de finale en Amel als winnaar wil ik niet over nadenken

1 like

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit jaar de kandidaten nogal nietszeggend. Ik kan je niet vertellen wat hun specialiteiten zijn (behalve dat Amel soms Algerijnse smaken gebruikt zoals in haar broodmand) of hun zwaktes.
Als ik het met vorig seizoen vergelijk vind ik deze groep nogal saai.

5 likes

Ja in het vorige seizoen leken ze allemaal hun eigen niche/specialiteit te hebben, dat lijkt nu minder. Ik ben er wel verbaasd over, want de aanmeldformulieren als je mee wilt doen zijn zó volledig dat je zou denken dat ze hele goede en diverse bakkers kunnen vinden.
Ik ben wel erg benieuwd naar het HHB kookboek van Enzo.

2 likes

Bij Jan kan ik alleen nog bedenken dat hij dingen retestrak in elkaar kan zetten, maar hij is ook tegelzetter van beroep.
Maar bij Zineb en Mercedes kan ik echt niet wat bedenken waar zij in uitblinken of juist niet.

3 likes

Ik zit er klaar vooorrr

1 like

Ik geloof dat de montage ook niet echt fan is van Amel

Wat een toffe bokaal!

1 like

Awww, een chocolade Nhaan🥰

5 likes

Ah, het hondje namaken :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Het lijkt eerder zo’n ballonbeest

Edit: het wordt ook echt met ballonnetjes gemaakt :rofl:

1 like

Ik hou echt niet van dit soort random technische opdrachten.

11 likes