Heel Holland Bakt 2024 #2

Wat een slagveld :joy:

3 likes

Dit wordt een strijd om de laatste plaats.

4 likes

Wat errrrrrg hahaha - niet dat ik het beter kan maar deze mensen geven zich op hè, dus dan mag je oordelen vanaf de bank.

Vind je dat echt leuk om naar te kijken, die misbaksels? Ik vind het helemaal niet zo leuk als er slecht gebakken wordt.

6 likes

Nu heb ik zin in bosche bollen

1 like

Ik vind zelf de tweede helft van de seizoenen vaak leuker. Dan wordt er echt wat gevraagd en zie je creatievere dingen.

5 likes

Nee niet persee, maar als iedereen het dan slecht doet wordt het in mijn hoofd meer een wedstrijd wie doet het het slechtst.

Stel dat het een opdracht is waar de verhouding 80/20 dan heb ik dat eigenlijk totaal niet

2 likes

Zou eigenlijk verwachten dat ze ook de smaak zouden beoordelen, maar misschien is dat niet de bedoeling van een technische opdracht :stuck_out_tongue:

Zou leuk zijn als Peter nu wel een fantastisch spektakelstuk maakt.

5 likes

Hij kan dit niet meer goedmaken om er niet uit te gaan lijkt me, maar ik gun hem wel een redemption arc met een mooi gebakje deze ronde

6 likes

Love alle HK living schaaltjes :smiling_face_with_three_hearts:

Gast, als Robert zegt tot 145 graden dan zou ik dat maar aanhouden in plaats van je eigen plan volgen.

10 likes

Neeeee Peter…

Ach gossie Peter

2 likes

Ach arme Peter :frowning:

1 like

Noooo Peter.

1 like

Ach cherum

Ik vind het eigenlijk echt stom dat ze hier steeds van die dingen moeten stapelen. Geef ze gewoon concepten of laat ze bestaande dingen bakken.

12 likes

Zo die Sandra zou ik op een gegeven moment echt willen meppen met dr gefluit, haha

17 likes

Zo sneu, alles mislukt :sob::sweat_smile:

1 like