Wel jammer dat ze die bokkenpootjes niet proeven nu. Meeste zagen er redelijk uit!
‘t was een haast klus. Denk je Jannie met slechts een uur? Ik zou echt nooit in die tent kunnen staan
Denk dat Dennis er uitgaat deze aflevering, zijn eerste opdracht was ook niet denderend qua smaak begreep ik. Misschien komt ie terug met een goed spektakelstuk?
Rot een eind op met je macarons. Meest overschatte koekje ooit
Vorige week gingen ze ookal niet proeven, doen ze dat hier nooit met die technische opdrachten? Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keren
Macarons:
- Overgewaardeerd
- Precies goed gewaardeerd
- Ondergewaardeerd
0 stemmers
Edit: Hahaha @schaakmat tegelijk.
Ja smaak is lekker, maar zoveel werk en die dingen willen gewoln mislukken
Ik vind ze heel lekker, maar alleen van 1 merk namelijk Laduree. Maar voor de rest vind ik alle andere macarons meestal vies en teleurstellend haha
Ik vind ze geeneens lekker.
Echt? Ik vind dat je in Frankrijk echt wel lekkerdere macarons kan krijgen ondertussen dan van Laduree
Oh ik vind macarons zoo lekker! Echt heerlijk! Dus ben benieuwd wat ze ervan maken.
Ik vind ze niet vies hoor, maar ‘meh’. Zien er leuk uit in Parijse bakkerijtjes in kleurrijke etalages maar zijn wat mij betreft de prijs en het werk niet waard.
Ook de exclusievere en duurdere van o.a. Ladurée heb ik geproefd. Maar met de euro’s die ik voor dure macarons neerleg kan ik zoveel lekkerdere koekjes / cakejes / broodjes etc kopen.
Ben denk ik niet verfijnd genoeg.
Ik vond macarons nooit zoveel aan en snapte de hype ook niet, totdat ik een keer fantastische macarons had gegeten bij een klein bakkertje. OMG echt fantastisch haha
Ja, zo vaak ben ik niet in Frankrijk haha. Koop ze meestal in Londen als ik er ben
Algen in je taart? Hij is in elk geval creatief
Dat gefluit, zou op een gegeven moment helemaal uit m’n plaat gaan.
Damn zoveel granaatappelpitjes. Dat eet toch niet lekker?
Eclairs zijn de nieuwe macarons in Parijs. Echt overal nieuwe tentjes met eclairs. Zagen er prachtig uit. Heb er maar 1 gegeten, was heerlijk!
Dat trekt mij ook meer dan macarons, klinkt goed!
Carla en drank. Onafscheidelijk