Heel Holland Bakt 2024 #2

:horse:

3 likes

Matcha in een worstenbroodje? Boerenkool in zo’n ding? Ik ben benieuwd

1 like

Benieuwd hoe vaak Pien deze aflevering gaat bedanken voor het proeven.

3 likes

Ik vind het leuk dat ze dit seizoen andere thema’s hebben! Deze vind ik al gelijk leuk en lijkt me ook lekker ipv altijd taart en zoet

9 likes

Ze weten het thema toch van tevoren (ivm oefenen spektakelstuk)? Ik zou dan echt alle “carnavalslekkernijen” gaan googlen de week ervoor

6 likes

Sommigen zo zorgvuldig een goede suiker-kaneel (of zout-kaneel :sweat_smile:) ratio maken en ze proeven helemaal niet, zonde

1 like

Wat een slagveld hahaha

5 likes

Ze proeven geen enkele technische opdracht meer idd. Ik denk dat ze zo toch meer op de techniek kunnen letten, zonder smaak (onbewust) mee te wegen.

2 likes

Waar is Nhaan dit jaar?

1 like

Je bent niet de enige die zich dit afvraagt haha, kwam dit artikel toevallig laatst tegen: Waar is Nhaan? - Heel Holland Bakt

3 likes

Leuk om te lezen. Ik ben benieuwd wat ze met die rosetten-vormpjes gaan doen! Ik heb daar de afgelopen jaren regelmatig Struvor mee gebakken rond carnaval en oud en nieuw, maar in Nederland zijn de vormpjes de laatste jaren niet zo heel populair. Zou leuk zijn als die weer terugkomen.

2 likes

Leuk thema, ben benieuwd!

Benieuwd of er iemand iets met mayonaise gaat bakken ergens deze aflevering.

1 like

Oeh een Japanse cheesecake, zou dat zo’n enorm soufflé-achtig ding zijn?

Denk ik wel! Zo’n wiebel ding.

Ik ben heel benieuwd naar die zwarte sesam cheesecake

3 likes

Ja ik ook!

ze proeven!

3 likes

Waarom proeven ze nu wel? En de vorige keren niet

Hey ze proeven de bagels nu dus wel

Ik hoop dat Pien deze opdracht goed doet en er in blijft! Sowieso ben ik heel benieuwd naar al die cartoon cakes, bijzonder concept.

4 likes