Ja ik snapte er ook niks van en dacht dat ze fruit moesten maken (spuiten) van botercreme!
Dit zier er wrl echt heel leuk uit
Ja ik snapte er ook niks van en dacht dat ze fruit moesten maken (spuiten) van botercreme!
Dit zier er wrl echt heel leuk uit
In een uur en drie kwartier? Wat voor een slagveld moet dat worden.
Misschien gaat de laatste opdracht nog iets veranderen, maar ik vrees dat Suzan de tent gaat verlaten.
Jaa ik ook! Zag vandaag nog kleine sloffen vormpjes bij de hema!
Ik heb dus nog nooit zelf karamel gemaakt, vind dat altijd zo intimiderend.
Dit lijkt me wel een geweldige opdracht voor @George , die zie ik blind dit soort slofjes bakken.
Hahaha zo droog dat Robert āhuilenā zei toen hij uitlegde dat die technische opdracht mis ging
Dit dacht ik ook altijd, maar tijdje terug toch maar aan gewaagd en bleek minder lastig dan ik dacht. Gewoon doen!
Slofjes zijn zo lekker mmm. Deze variant lijkt me ook top. Ik houd van die taaie korst.
Ben benieuwd naar de huisjes!
Wauw die van Rudo is echt prachtig
Ja vond ik ook al! Een boomhutje
Die van Suzan doet me denken aan het huisje uit Charlie and the chocolate factory met dat schuine dak
Ik vind geen enkel huis eigenlijk echt heel mooi? Beetje slordig en kinderlijk ofzo voor deze fase. De binnenkant wel maar de buitenkant Mwah.
(Niet dat ik het beter kan).
Zou Rudo voor de tweede keer meester bakker worden?
Ja het viel mij ook tegen, ik bond alleen die van Rudo mooi
Was echt verbaasd dat ze er bij Tim niet over vielen, zoān miniscuul huisje maar alsnog niet echt heel strak
Ja ik vond dat nou ook niet echt een spektakel. Wel leuk idee, maar niet heel mooi uitgewerkt.
Maar wel verdiend meesterbakker!
Wie was er nu meesterbakker? Heb ik even gemist.
Edit: oh, Tim denk ik? Wat ik hier lees.
Rudo
Dat Rudo zo verbaasd deed over dat speldje⦠Ik denk dat hij vroeger op de middelbare ook altijd zei een toets te hebben verknald en dan toch een 9 halen
Wel een mooie taart had ie
Inderdaad, de bomen waren beter gelukt als het huis. Echt, het rood van het dak ook zo scheef en dan allemaal complimenten oogsten?
Ja en dan te bedenken dat die boompjes gewoon uit een vorm kwamen, dus dat was het simpelste van zijn taart. Beetje uit verhouding ook met zoān klein taartje.
@Bunnyslippers Ik ben wel geĆÆnspireerd om deze slofjes een keer te bakken thuis. Ze zagen er echt mega lekker uit!