Heel Holland Bakt 2024 #2

NEEEEEEEE! Hopelijk dondert Ellen volgende week alsnog op

Echt kut dat ze er niet uit is.

Dat dacht ik al :frowning:

Konden ze Daniel niet ook ff houden dan

1 like

Oh Eric bij doorbakken? Dus dan is hij echt definitief exit?

1 like

Nee Andre zei volgende week zijn er 5 toch?

Nee ze zeiden toch net dat hij er vorige week bij is? Of heb ik dat verkeerd gehoord. Ben het spoor bijster

Oh die had ik gemist! Gelukkig.

Of komt een andere bakker terug?

Horace komt terug

20 likes

Ja ik denk horace!!!

2 likes

Ze lieten de Erik niet zien in het stukje over de volgende aflevering toch? Misschien inderdaad een andere bakker?

Wie is Horace? Dat heb ik even gemist denk ik haha

1 like

Waarom vinden jullie Ellen zo verschrikkelijk eigenlijk? Heb niet alles gezien maar van wat ik heb gezien lijkt ze me wel okƩ.

Omg misschien komt Daniƫl terug!!

5 likes

Kan hier

1 like

Hahah Horace zat in het jubileumseizoen van wie is de mol, zijn exit was een beetje raar geedit waardoor veel mensen ervan overtuigd waren dat hij nog tetug ging komen (wat in de eerdere seizoenen wel eens gebeurde) maar uiteindelijk is die nooit teruggekomen

We wachten nog steeds tot Horace terugkomt

7 likes

Ik denk dit ook steeds maar moet wel eerlijk toegeven. Ik heb dit weekend vet lekkere eclairs gemaakt naar een recept uit een van de andere seizoenen en was er echt een dag lang mee bezig en doodop.

Als persoon vind ik haar zeker niet verschrikkelijk hoor. Maar haar bakkunsten en vooral vandaag waren echt vreselijk slecht.

1 like

@TantePollewop moet hier wel echt in getagd worden

Wauw ja haha dat zou goed kunnen! Dat verklaart alleen niet helemaal waarom het zo snel donker was. Ik vind 3 van de 7 dagen mooi weer wel weinig voor een zomerweek, dan is meer dan de helft slecht weer. Dus dan voelt het al snel als de hele week slecht weer.