Heel Holland Bakt 2024 #2

Ellen vindt deze opdracht vre se lijk. Gelukkig vinden wij dat van haar.

4 likes

Nou ja als iemand het vraagt is het ook wel lastig om te zeggen dat je dat niet gaat zeggen

Kwarkmousse met witte chocolade en cranberry

1 like

Weeeeeer dat voorbeeld

5 likes

Wat een deceptie dat ze wéér een voorbeeld krijgen

11 likes

Neeee waarom krijgen ze nou een voorbeeld?? De hele uitdaging van de technische opdracht is dat ze dat niet weten

5 likes

Ellen moet er toch wel uit gaan vandaag, kan bijna niet anders.

Nou zou ik echt serieus niet doen hoor
Maar misschien ben ik dan bot

En WAAROM LATEN ZE HET VOORBEELD ZIEN

5 likes

Zo laag is het niveau. Dat we een voorbeeldje moeten hebben.

6 likes

Vind het echt stom, het is de halve finale waarom doen ze dat :expressionless:

Als ik Robert en janny was stopte ik ermee. Als het niveau zo treurig is geworden is het toch niet leuk meer

7 likes

Het is ook veel grappiger als ze geen voorbeeld hebben want dan maken ze allemaal iets wat er niet op lijkt, nu kunnen ze het gewoon namaken :weary:

5 likes

Je vraagt je oprecht af wat voor een misbaksels er in de voorrondes zaten als deze mensen in de show komen.

3 likes

Echt een halve failnale dit! Dit gebeurt nauwelijks in de eerste aflevering van GBBO

6 likes

Omdat het dus niet bestaat. Volgens mij gaat het over de individuele elementen (creme anglaise/florentinekoekjes). Wel vet jammer vind het veel leuker als ze gewoon roze koeken of stroopwafels moeten maken.

3 likes

Volgend jaar iedereen uit het baktopic mee laten doen lijkt me genieten om naar te kijken

7 likes

Robèrt geeft ook altijd van dat weeïge commentaar terwijl hij toch echt dood moet gaan van ellende met al die misbaksels

4 likes

Hahahah en zelfs met voorbeeld lukt het ze niet :upside_down_face:

Ja een FF-editie! Ik wil wel proeven :raising_hand_woman:

3 likes

Ze zouden als stagiaires bij hem worden weggestuurd

2 likes