Sprits shaming!
Vind het juist zo lekker dat het boterig is, een beetje zout, en kruimelig. En met chocolade helemaal lekker.
Spritsen van de bakker zijn het toppunt.
Sprits shaming!
Vind het juist zo lekker dat het boterig is, een beetje zout, en kruimelig. En met chocolade helemaal lekker.
Spritsen van de bakker zijn het toppunt.
Sorry FrauHelga
Ergste is nog dat ik uit de stad van de spritsen kom
Haha, misschien een overdosis gehad dan?
Ik vind heel weinig aan soezentorens. Een gewoon soesje, heerlijk, maar bouwen… Mwah.
Die van Gwenn is prachtig
Ja echt. Hij is technisch zo goed, ik denk dat hij het daarmee ver schopt.
Ik vrees dat Hidde of Narcis niet mee gaat naar volgende week. Na de eerste opdracht had ik Filiz gedacht, maar zij heeft gewonnen met de technische opdracht.
Nee, ik denk Manuela
Ja goed punt, die heeft het ook niet denderend gedaan denk ik.
Haar presentatie vind ik wel beter dan die van Hidde.
Ik ben net in gevallen maar moet zeggen dat ik de soezentorens nog niet allemaal erg mooi of goed vind. Daar waren ze laatst bij MasterChef Australië allemaal een stuk beter in…
Ik vind t een beetje een saaie aflevering. Was echt excited dat het week begon, maar meh.
Tip voor wie fan is van Janny en André: Denkend aan Holland is een fantastisch, kneuterig programma.
Haha wauw, kunnen ze die taartschaal voor de winnaar niet direct aan Gwenn geven. Wat een prachtige dingen maakt hij, en zo netjes.
Ik denk ook manuele of hidde naar huis, allebei niet best maar hiddes appeltaart was dan wel weer goed.
Had Gwen trouwens niet ook een bakkerij ofzo in Amsterdam? Is die er nog of alweer gesloten? Omdat bij zijn beroep nu leraar stond.
Volgens mij had hij geen winkel, althans dat kan ik me niet herinneren. Zijn bakblog en boek doen het wel heel goed.
Edit: hè??? Blijkbaar zijn de andere opdrachten van Filiz heel slecht geweest, ik had deze uitslag niet verwacht.
Ik heb het gevonden op zijn insta maar blijkbaar werkte hij een tijdje bij Noe boulangerie in Amsterdam. Maar moest ervoor terugscrollen naar 2018 dus is alweer een tijd geleden!
Filiz eruit had ik niet verwacht. Haar commentaar leek ook niet het slechtst eigenlijk?
Oh ik had geen idee! Lijkt me leuk werk.
Nou, inderdaad, ik stond laatst bij Noé en vond de taartjes er de stijl van Gwen uitzien!
Ik had toevallig de apple butter blondies van @FrauHelga gemaakt vrijdag dus dat was heerlijk toepasselijk vandaag tijdens de uitzending
Die appeltaart van hem vond ik er echt goed uit zien! Ook die doorsnede met die vulling. Hou niet zo van die afgesmeerde drip taarten zoals die van Gwenn.
Hij heeft wel een tijdje bakworkshops gegeven!
Ik vond deze eerste aflevering ook mwah, Gwenn heeft het wel echt fantastisch gedaan en de appeltaart van Hidde vond ik ook erg mooi. Ik ben erg benieuwd hoe de deelnemers het de komende afleveringen gaan doen. Zelf kijk ik ook nog niet zo lang naar HHB, dus alleen Gwenn en Cas zijn voor mij bekend. Totaal ongerelateerd, maar wat is Narcis een mooie vrouw! Ik had echt niet verwacht dat zij al 60 zou zijn.
Ah wat leuk dat je die gemaakt hebt! Die zijn heerlijk inderdaad, moet ik ook gauw weer eens maken.