Die zag ik niet aankomen?
Ja had ik echt niet verwacht! Haar taart was zoveel mooier dan die van Hidde.
Wel leuk dat Jacques nu de eindbaas van de aflevering was, dik verdiend.
Kreeg de indruk dat ze ook meenamen dat zij vorige week eigenlijk ook al de slechtste was. En de smaken van Hidde waren in de taart beter blijkbaar.
Hidde zat vorige week wel bij de top ook
Volgende week broodweek. Goed nieuws voor alle Gwen-haters, daar gaat hij het moeilijk krijgen.
Eerlijk gezegd denk ik dat het de spanning is, die Gwen een wat harde uitstraling geeft. Ik denk dat hij aardiger is, dan hij overkomt op tv.
Haha leuk op ingespeeld!
Ik heb net de eerste van GBBO gekeken en god wat een verschil is dat toch. Ik ben helemaal geinspireerd terwijl ik me bij HHB vaak loop te ergeren. Waar zou dat kwaliteitsverschil toch in zitten? Puur omdat Nederland klein is = minder mensen die zich aanmelden?
Ik ga vanavond ook kijken! Maar merk idd aan vorige seizoenen dat het verschil zoo groot is. Ik vind de thema’s en opdrachten daar vaak ook leuker
Waar kan ik dit terugkijken?
Hier is een site waar je hem kunt kijken
Alleen geen optie om te casten helaas. Als je vpn hebt kun je trouwens ook via Amerikaanse Netflix kijken
Kijken er meer mensen vanavond?
Yes! M’n huis ruikt ook naar een bakkerij want heb net m’n brood gebakken. Zo lekker
Ik twijfel elke zondagavond weer een beetje tussen HHB en Expeditie Robinson.
Vind HHB beetje saai dit seizoen en ik vind Gwenn echt een beetje irritant.
Maar Expeditie Robinson vind ik ook saai en daar zijn er nog meer irritant, dus switch uteindelijk meestal toch weer naar HHB
Ik heb gisteren appeltaart gemaakt.
Ik kijk ook mee! Met een stukje gevuld speculaas van Robert himself
Ohhh hoe luxe.
Same . Kijk toch maar HHB zodat ik Expeditie terug kan kijken zonder 30 reclames.
Leuk dat Jacques het goed deed. Zag er ook lekker uit
Een knipoog van Jannie! Die brioche van Jacques moet wel lekker zijn.
Arme Hidde