Ik denk Cas
Nou wtf niet eens!
Ik denk Cas
Nou wtf niet eens!
Bah, ik vind gwen geen leuke man.
Wel een kort seizoen dit keer of lijkt dat maar zo?
aah volgende week alweer de laatste? wat snel
Hij bakt zulke mooie dingen, en beheerst veel technieken. Normaal vind ik dat prachtig om te zien en bewonder ik dat.
Maar als hij binnen 0,3 seconden begint te ouwehoeren over een âmollig deegjeâ op zoân wijsneuzerig toontje, dan ben ik gewoon klaar.
Ik had niet verwacht dat Hidde zou moeten gaan, dacht dat die net een fractie beter was dan Cas.
Ja ze waren maar met 7 bakkers en er was nu natuurlijk ook geen auditie aflevering. Dus echt een kort seizoen helaas
Echt jammer! Ik vond het ook wel gezellig toen het seizoen later in het jaar was en wat meer feestdagenthemas had.
Maar was dit een extra seizoen (net als dat wie is de mol jubileum seizoen zeg maar) of was dit het gewoon voor dit jaar? 
Ja ik zat ook bij mezelf al af te vragen wat nou precies maakt dat ik hem zo vervelend vind, maar het is idd dat wijsneuserige, betweterige. Net alsof het zijn eigen bakshow is en hij zichzelf ook heel erg goed vind en dat graag met het plebs wil delen.
Terwijl het vast een leuke gast is en hij gewoon heel enthousiast is over bakken, maar hij komt op mij niet zo sympathiek over 
Volgens mij heb ik laatst gelezen dat er nog een gewoon seizoen komt! Maar ik kan het nu niet meer vinden. Dat begint volgens mij normaal aan het begin van het nieuwe jaar dus het zou op zich wel kunnen nog.
Ik hoop het! Vind het heerlijk kneuterig altijd op de zondagavond
En dat terwijl het helemaal geen mollig deegje was, zei Robèrt. Niet mollig genoeg⌠haha.
Ik heb het gevoel dat hij er zijn werk van wil maken, professional worden, en dat hij daarvoor winst nodig heeft. De rest is nog gewoon een goede thuisbakker.
Eens met Hidde, ik was niet onder de indruk van dat ijs in een meringue bakje van Cas. Maar het is wel beter voor de kijkcijfers, Cas spreekt meer aan dan Hidde.
Zoooo even aan het bijlezen. Grappig dat jij schrijft dat Cas beter zou zijn voor de kijkcijfers dan Hidde. Ik vind Cas helemaal niets en Hidde juist leuk. Ik vond het dan ook jammer dat Hidde moest vertrekken. Wat betreft Gwen: het lijkt alsof hij denkt dat hij Robèrt is en uitleg moet geven hoe je bepaalde dingen moet maken. Anderen doen dat niet.
Eens! Vond het ook jammer dat Hidde ging, maar Cas springt wat meer in het oog, Hidde is wat introverter.
Wie denken jullie dat er wint vanavond?
0 stemmers
Ik hoop eigenlijk Jacques maar het zal Gwen wel wordenâŚ
Zijn jullie erbij? Benieuwd of het mooie laagjes worden
Nou die van Gwenn natuurlijk sowieso 
Zeker zeker!
Ik duim voor Jacques.
Ik ben ook voor Jacques!