Heel Holland Bakt 2024 #2

Misschien was het de bedoeling dat dit rond z’n verjaardag werd uitgezonden? Enige dat ik kan bedenken

Ach die Westfriese meid, ze is wat bottig en koppig, maar zo erg is ze toch ook niet?

Vorige week ging ze tegen Robèrt in, op een drammerige kleutermanier. Toen was ik meteen klaar met haar. :speak_no_evil:

10 likes

De enige manier om een broodje kroket in 2.5 uur te maken is door naar de frituur te fietsen

9 likes

Ik hou van kroketten, maar vind het nou niet echt een bakopdracht. Oh wacht er zijn ook broodjes.

1 like

Ohhh ik zou echt graag willen proeven daar.

6 likes

Oh ik wil ze ook allemaal wel proberen

1 like

Ziet er mooi uit! Staan alle recepten op de site? Weet iemand dat?

1 like

Volgens mij heb ik ooit in een boek of tijdschrift van Robert zelf gelezen dat de kroket ooit een echt banketbakkersproduct is en door een bakker is uitgevonden. Nu wordt het amper meer door bakkers verkocht maar ooit was het dus wel iets wat in zo’n serie thuishoort

1 like

Dat vertelde hij ook aan het begin van de opdracht! Haha

1 like

Nee een selectie. Meestal kiezen ze voor de hoogst beoordeelde / meest bijzondere baksels. Het gebeurt weinig dat alle recepten van een aflevering er op staan.

5 likes

Leuk ook dat er zoveel varianten voorbij komen

1 like

Hahaha oh ik had het begin gemist, sorry :joy:.

3 likes

Hoe Robèrt in dat broodje snuift :joy:

4 likes

Die garnalenkroket ziet er zooo lekker uit :drooling_face:

Kaaskoekjes! Ook een leuke opdracht zeg.
Vind dit een verrassend thema.

4 likes

Vind het dit jaar ook beter lijken dan afgelopen jaren, vond de thema’s altijd beetje saai/fantasieloos

1 like

Andre mag kiezen, dus lekker hartig!

1 like

Ik vond de broodjes er verhoudingsgewijs wat bekaaid afkomen. Misschien dat ik daarom ook niet direct doorhad dat ze die ook aan het maken waren.

1 like

Oh. ik kijk op de site en alle kroketten en broodjes staan erop!
https://www.heelhollandbakt.nl/recepten/

2 likes