Heel Holland Bakt 2024 #2

Vanwege die promo verwacht ik veel suggestieve opmerkingen deze aflevering

Dit gaat een enerverend avondje worden, eerst hhb en daarna óók nog ik vertrek??

11 likes

TAAAAAART

Ben die meid nu al weer zat.

3 likes

Wtf is een focacciatuin

4 likes

Waarom gebruiken ze geen deeghaken?

Een instagram trend die populair was tijdens de lockdown. Gewoon een foccacia dat dusdanig gedecoreerd is met kruiden, olijfen en gedroogde tomaten, waardoor het op bloemetjes lijkt.

1 like

Het is een vrij slap deeg.

1 like

Aah oke, ik dacht dat het weer ene HHB uitvinding was, maar blijkbaar heb ik dit gewoon gemist tijdens lockdown haha

Val ik nu door de mand dat een focaccia al heel lang op mijn to bak lijst staat, maar er bang voor ben?

2 likes

Visueel voorbeeldje van google:

3 likes

Ja heel handig die schermen voor hun mond maar dan wel met hun handen aan het deeg zitten en kandidaten aanraken :woozy_face:

Nee, snap ik wel. Ik bak al langer dan ik wil toegeven, maar brood blijf ik spannend vinden. Over koek en cake heb ik meer ‘controle’ voor mijn gevoel.
Het is al een tijd geleden dat ik focaccia heb gebakken (wel een simpele, geen tuintje er op) maar het was goed te doen.

2 likes

Kut ik was het vergeten. Ga nu kijken maar loop achter :sob:

Ah foccacia is echt heel goed te doen hoor! Ik gebruik het recept van Rutger en het lukt altijd

2 likes

Gewoon doen! Het is echt een makkelijk brood en kan eigenlijk niet mislukken. Ik heb hem met de hand en met m’n keukenmachine gemaakt en ze waren allebei heel lekker geworden!

3 likes

Oef, die is niet gaar

1 like

Foccacia zonder kruiden ook😰

3 likes

Die van Zeineb ziet er mooi uit zeg.

2 likes

Vind de naam ook erg leuk

2 likes