Vanwege die promo verwacht ik veel suggestieve opmerkingen deze aflevering
TAAAAAART
Ben die meid nu al weer zat.
Wtf is een focacciatuin
Waarom gebruiken ze geen deeghaken?
Een instagram trend die populair was tijdens de lockdown. Gewoon een foccacia dat dusdanig gedecoreerd is met kruiden, olijfen en gedroogde tomaten, waardoor het op bloemetjes lijkt.
Het is een vrij slap deeg.
Aah oke, ik dacht dat het weer ene HHB uitvinding was, maar blijkbaar heb ik dit gewoon gemist tijdens lockdown haha
Val ik nu door de mand dat een focaccia al heel lang op mijn to bak lijst staat, maar er bang voor ben?
Ja heel handig die schermen voor hun mond maar dan wel met hun handen aan het deeg zitten en kandidaten aanraken ![]()
Nee, snap ik wel. Ik bak al langer dan ik wil toegeven, maar brood blijf ik spannend vinden. Over koek en cake heb ik meer ‘controle’ voor mijn gevoel.
Het is al een tijd geleden dat ik focaccia heb gebakken (wel een simpele, geen tuintje er op) maar het was goed te doen.
Kut ik was het vergeten. Ga nu kijken maar loop achter ![]()
Ah foccacia is echt heel goed te doen hoor! Ik gebruik het recept van Rutger en het lukt altijd
Gewoon doen! Het is echt een makkelijk brood en kan eigenlijk niet mislukken. Ik heb hem met de hand en met m’n keukenmachine gemaakt en ze waren allebei heel lekker geworden!
Oef, die is niet gaar
Foccacia zonder kruiden ook😰
Die van Zeineb ziet er mooi uit zeg.
Vind de naam ook erg leuk