Heel Holland Bakt 2024 #2

Hmm nu kijken of ze kiezen voor Marieke met makkelijke dingen die goed smaken of Enzo die meer probeert maar waar niet alles lukt

7 likes

Zou leuk zijn als Tom hem krijgt

10 likes

Ik denk dat Enzo het meest heeft laten zien en het avontuurlijkst bakt, en dat dat in zijn voordeel gaat werken t.o.v. Marieke.

9 likes

Leuk voor Tom!!

5 likes

Leuk, Tom!

1 like

Ze is wel denk ik leuk tot haar recht gekomen in het programma. Sympathieke kandidaat.

6 likes

Ja, Tom eindelijk eens meesterbakker! En fijn dat Enzo door is.

3 likes

Ohh ben blij dat hij er nog in zit! Al was Marieke ook een leuke kandidaat.

Ik hoopte het al want Enzo zit volgens mij momenteel in het buitenland dus kan hij niet naar Doorbakken (er van uitgaand dat dat morgen wordt opgenomen).

Fijn voor Tom om als meesterbakker de finale in te gaan, geeft toch een boost van zelfvertrouwen denk ik.

4 likes

Terecht op basis van voorgaande afleveringen wel dat Enzo door is. Gun hem een heeeele goede finale!

3 likes

Een slechte generale repetitie vandaag belooft wat voor volgende week (hoop ik).

1 like

Scherp gezien maar die aflevering is eerder opgenomen.

Oh dat wist ik niet! Dan is de exit van de afvaller wel meteen bij een veel grotere groep mensen bekend.

3 likes

Ja, zo gaat dat eigenlijk alle seizoenen al.
Iedereen ondertekent een contract.

1 like

Sowieso bijzonder dat het nog nooit is uitgelekt. Er werken zooooveeeel mensen mee aan het programma. En idd ook publiek van Doorbakken etc. Ondanks de contracten, kan het ook per ongeluk uitlekken.

3 likes

Zeinab behandelde deze vraag ook in dr stories, blijkbaar is het afgelopen zomer al opgenomen! Ik dacht meer aan 2 weken eerder ofzo haha.

Oh dat wist ik! De winnaar is zelfs al bekend voor het uitgezonden wordt.
Maar ik was in de veronderstelling dat Doorbakken wel recent opgenomen was omdat daar een publiek is, en de afvaller dan bij een grotere groep mensen bekend is. Maar ook dat is al eerder opgenomen zei @FredPaillet .
Echt knap dat dat nooit uitlekt.

Ooh! Ik heb dat doorbakken nog nooit gekeken. Is dat leuk? (ik heb donderdag m’n 1e aflevering ooit van hhb gekeken, en daarna het hele seizoen. Prima verlof besteding :shushing_face:)

1 like

Ik denk wel dat zij de winnaar is, afgaande op de berichtgeving en hoe actief ze zelf online is. Ben benieuwd naar de finale!

1 like

Het wisselt per aflevering, ik heb vooral naar mijn favoriete afvallers gekeken. Er is wat achtergrondinfo, er zijn mensen die iets gebakken hebben en dat wordt dan geproefd, en er is een BN’er die iets meeneemt.
In een aflevering gingen Janny en André suikersnoepjes maken, dat was superleuk om te zien (vooral omdat André niet zo netjes werkte). En de afvaller krijgt ook een 1 op 1 cursus van RobÚrt.

1 like

Vind het zelf een beetje saai. Maar als je gekeuvel a la Koffietijd leuk vindt, zou je dit ook leuk vinden.

1 like