Mijn man verstond sushi toren dat zou eerlijk gezegd beter zijn
Je moet eens weten wat ik allemaal in 1x in mijn mond kan stoppen. Huehuehuehue
Snap ook echt niet waarom die toren zo populair is. Hij is saai, is al tig keer gemaakt (dus originaliteit is op), vaak niet lekker (@FredPaillet heb jij m ooit gehad), en gewoon niet leuk om naar te kijken
even een MAX gesprek met Erna.
Ik las het verkeerd, dacht dat je een toren wilde van kroketten. En stapelen met bitterballen lijkt me praktischer.
Dat lijkt me wel echt lekker trouwens, zo’n toren van bruin fruit.
Die man van Erna heeft wel inzicht, soort Richard uit Schone Schijn
Janny heeft haar stofzuiger ook weer meegenomen zo te zien
Wel mijn droom zo’n toren met bitterballen
Haha Naan heeft al een soesje gescoord hoor
Prah-linuh? Ja, zo kan je praline ook uitspreken.
HA die leken op bitterballen zagen jullie dat
Ik vind de soezen van Jan mooi
Wie gaat er uit?
- Jan
- Zineb
- Mercedes
- Ben
- Erna
- Adel
- Geraldine
0 stemmers
Dit is pas het tweede seizoen wat ik echt kijk. Ze zeiden net dat Jan nu een beetje onderaan hangt deze aflevering, maar hij was al twee keer Meesterbakker toch? Kijken ze daar dan ook naar als ze iemand weg moeten sturen? Of is wie er weggaat puur gebaseerd op deze aflevering?
Dat is één groot raadsel. Ik bedoel: Erna zit er ook nog steeds in en dat snapt ook niemand.
Heerlijk om te zien hoe eensgezind wij zijn
Officieel gaat de slechtste naar huis maar ik vermoed wel dat iemand die de keren daarvoor heel goed was dan een klein streepje voor heeft. Maar meestal zijn er wel (minimaal) 2 slechte volgens mij. En dan gaat de overall betere toch door
Ja, de meeste soezen zijn niet zo smakelijk vind ik. Maar ben sowieso niet echt fan van soezen… Die van Gwenn vond ik wel heel goed en lekker. (en die van Anna volgens mij ook!)
Ziet er heel mooi uit? Tering scheef dat ding