Hahaha ik zag een groot vakje in de h&b kalender dus ik was helemaal blij, was het leeg! Daar zat dus dat vervloekte masker
Oooh ik ook! Wat was er met dat masker dan?
Dat was bij mij naar beneden gevallen en had ik echt dag 3 al
Vandaag de Sakura Douchegel van Rituals in de Bijenkorf kalender. Favoriete lijn van rituals dus helemaal tevree
Heb dit in alle reviews gelezen tot nu toe. Dus zou overwegen om het masker gewoon weg te gooien!
Oh jee, goede tip dan, thanks @Solsikke . Ik heb dat masker er volgens mij ook al eerder uitgehaald, zal ook wel naar beneden gevallen zijn dan
Wat vinden jullie tot nu toe van de kalenders? Welke zouden jullie aan- en afraden?
Oh huh, had je die niet laatst ook al gekregen?
Ja maar dan met een andere geur haha. Ik vind het niet zo erg, nooit genoeg handcrème
Bijenkorf aanrader
Clinique vind ik best wel tegenvallen. Bijna het zelfde als aantal jaar geleden. Veel mini’s in hele grote doosjes
Ik heb ook die van Clinique, vind hem ook tegenvallen helaas…
Weet niet wat ik anders had verwacht, maar ik zie er hier in ieder geval veel leukere voorbij komen.
Voor mij is de H&B ook echt aan aanrader! Yves Rocher minder, want veel dezelfde soort producten en geuren vind ik ook een beetje onnatuurlijk.
Ik vind Yves Rocher opzich leuk en er zitten een aantal producten in die nooit uit mezelf had gekocht, maar wel echt heel fijn blijk te vinden. Maar ik vind het wel jammer dat er zoveel producten inzitten voor je gezicht want die ga ik toch niet gebruiken.
Ik heb de Rituals 3D. Echt een aanrader. Leuke producten en niet alleen maar hele kleine verpakkingen.
Ik vind alleen de geurkaarsjes erin niet leuk (zaten volgens mij 4 in)
Ik ben heel tevreden over die van Nivea! Was €35 (in Duitsland gekocht) en zit echt veel aan waarde in. Paar grote producten en bijna alles kan ik gewoon goed gebruiken.
Ik heb die van Lookfantastic en daar ben ik echt heel enthousiast over en die zou ik zo volgend jaar weer nemen!