Ik ken je probleem! Dat had ik met deze ook, dus ik heb vorige week mijn man de vakjes laten checken hahaha
Ik spoot mezelf heel enthousiast in met die spray vanochtend, maar die is fucking sterk ruik het nu nog
Ik heb het nog niet gedaan, want ik krijg hoofdpijn van de meeste geuren, dus ben heel blij met je waarschuwing
Spray je het dan op jezelf en waar dan (xoals parfum?) of op kleding oid? Ik weet echt niet wat ik met dit spul aan moet.
Maar welke is dan de duurdere, en welke de goedkopere? Iemand schrijft de gewone, en een ander “Deluxe”. Ik ben nog aan het twijfelen of ik het dorpje van Marktplaats over zal nemen, dan houd ik het nog even in de gaten haha. De home spray vind ik leuker dan de mist!
O ik heb gewoon op mezelf gespoten
Het is toch ook een hair en body spray? Lijkt me dus wel de bedoeling.
Ja op mezelf maar ik had meer op mn haar gericht maar ook op mn kleding.
Ik had het een beetje te royaal gedaan; zoals een 16 jarige jongen axe gebruikt zeg maar
Oh ja dan zou ik heel spaarzaam op je pols spuiten
Ik vind beery nu al leuk. Ook het zoeken naar de volgende
Bonne Maman dag 2:
Mangojam met perzik en groene citroen.
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met dat haarspul. Mega glad en glanzend haar als ik het gebruik maar na een keer wassen lijkt het mijn haar uit te drogen
Ohh k ben heel benieuwd want ik heb krullen, dus als het uitdroogt krijgt het geen tweede kans
Dag 2 van de adventkalender voor mijn konijnen: een gezond wortelkoekje (gisteren zat er een kruidenmix in)
Wat leuk allemaal, het voelt alsof ik alle kalenders een beetje mag openmaken.