Dag 2 - roasted chestnut
Ik had gisteren de mymuesli appel-kaneel porridge, clipper lemon&ginger thee, een kinder mini bueno en de ikea vanilletruffel bonbon. Vandaag mymuesli pruim-appel-kaneel porridge, clipper cranberry & raspberry thee, en de chocola zie ik vanavond pas, maar dat is niet super boeiend haha.
Ooh dit is echt mijn favoriete L’Occitane geur. Heb nu een beetje spijt dat ik de adventskalender niet heb gekocht. Volgend jaar dan maar Geniet ervan!
Dit jaar heb ik een zelfgemaakte kalender. In de eerste dag zat een koffie kalender en vandaag 4 espresso kopjes
Nu dus twee kalenders uitpakken elke dag

Haha wat een leuk idee om in de eerste dag van een adventkalender een adventkalender te doen
Rituals en DM Bio (& thee)
Glossybox en Zalando dag 2! Oogschaduw palette gaat denk ik naar m’n moeder maar wel erg benieuwd naar de bronzer/blush.
Vandaag was die van mij van balea verschoven en ik kon hem niet vinden!!
Zie ik nou 2 verschillende cadeautjes (? hoe noem je dit) van de Rituals adventskalender? Bij de een een home spray, en de ander een face mist?
Ja, 1 uit de duurdere adventkalender en 1 uit de goedkopere.
Ik ken je probleem! Dat had ik met deze ook, dus ik heb vorige week mijn man de vakjes laten checken hahaha
Ik spoot mezelf heel enthousiast in met die spray vanochtend, maar die is fucking sterk ruik het nu nog
Ik heb het nog niet gedaan, want ik krijg hoofdpijn van de meeste geuren, dus ben heel blij met je waarschuwing