Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dag 2 - roasted chestnut

15 likes

Ik had gisteren de mymuesli appel-kaneel porridge, clipper lemon&ginger thee, een kinder mini bueno en de ikea vanilletruffel bonbon. Vandaag mymuesli pruim-appel-kaneel porridge, clipper cranberry & raspberry thee, en de chocola zie ik vanavond pas, maar dat is niet super boeiend haha.

4 likes
L'Occitane dag 2

Weer verbena, ruikt zo lekker :heart_eyes:

10 likes

Ooh dit is echt mijn favoriete L’Occitane geur. Heb nu een beetje spijt dat ik de adventskalender niet heb gekocht. Volgend jaar dan maar :blush: Geniet ervan!

1 like
Dag 1 Rituals en Dag 2 Tony's

Rituals had ik al eerder uitgepakt, was de kaarsjes weer even vergeten tot ik 'm hier voorbij zag komen.

5 likes

Dag 2 Betjeman&Barton

8 likes

Dag 2 de gewone Rituals kalender

10 likes

Mymuesli premium, yankee candle tower en oil&vinegar.

7 likes

Dit jaar heb ik een zelfgemaakte kalender. In de eerste dag zat een koffie kalender en vandaag 4 espresso kopjes :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu dus twee kalenders uitpakken elke dag :v:

25 likes

Haha wat een leuk idee om in de eerste dag van een adventkalender een adventkalender te doen :grin:

9 likes

afbeelding

Rituals en DM Bio (& thee)

11 likes

Glossybox en Zalando dag 2! Oogschaduw palette gaat denk ik naar m’n moeder maar wel erg benieuwd naar de bronzer/blush.

9 likes

Dag 2 LF en dag 2 Balea kalender van vorig jaar :grimacing:

5 likes

Vandaag was die van mij van balea verschoven en ik kon hem niet vinden!!

2 likes

Zie ik nou 2 verschillende cadeautjes (? hoe noem je dit) van de Rituals adventskalender? Bij de een een home spray, en de ander een face mist?

Ja, 1 uit de duurdere adventkalender en 1 uit de goedkopere.

2 likes
Rituals, Sonnentor thee en wolplein CAL dag 1

4 likes

Ik ken je probleem! Dat had ik met deze ook, dus ik heb vorige week mijn man de vakjes laten checken hahaha

1 like

Ik spoot mezelf heel enthousiast in met die spray vanochtend, maar die is fucking sterk :sob::woozy_face: ruik het nu nog

1 like

Ik heb het nog niet gedaan, want ik krijg hoofdpijn van de meeste geuren, dus ben heel blij met je waarschuwing :sweat_smile:

1 like