Hazelnoot-praline. Zelf vind ik deze mwa. Ik ben geen fan van praline. Daarnaast had de hazelnoot bovenop een suikerlaagje. Als je die noot kapot beet, bleven wat suikerkorrels in je mond hangen. Dat vond ik een onprettig gevoel.
Forummers in een potje
Ik ga even googlen naar die withening. Ben verkouden, geur van gisteren rook niet zo lekker. Dus wacht even tot ik normaal weer ruik. Zelfde met de jams, proef niks.
Bijenkorf, HB, Lookfantasic, bonnemaman, smarties, l’occtaine.
Dag 4:
Dag 4? Of 3 echt? Ik heb 4 nog niet opengemaakt maar 3 was bij mij de classic.
Edit - ik zie nu je kalender op de achtergrond staan. Ik heb een andere van Yogi! Dat verklaart t
In alle Rituals kalenders
Vind ik een beetje stom, al is het wel logisch. Wel een lekker geurtje en het zijn mijn eerste Rituals kaarsjes. Ben benieuwd hoe het in gebruik is
Ik heb (nog) geen foto’s gemaakt, maar mijn Kinder kalender uit Duitsland is echt top!
De kerstmannetjes die er tot nu toe in zaten, waren van dezelfde chocolade als de eieren. Van buiten bruin en binnen wit
Dit keer een bonbon met speculaassmaak, want Sinterklaas. Ik vind het wel lekker. De vulling heeft kruidige smaak, wat voor mij nog wat kruidiger mocht. Ik denk dat de bonbon nog wat lekkerder was, als die puur was.
HB, Bijenkorf, lookfantasic, l’occtaine, smarties
Bonne geen foto.
Samenvatting
Doosje van lookfantasic was heel groot dus dacht een fullsize shampoo of creme maar een oogmasker.
De pinguïn van smarties is weer schattig.
Conditioner past bij de shampoo van l’occtaine.
De nachtcrème bar van HB geprobeerd. Even wennen met zo’n stuk over je gezicht te wrijven maar wel fijn.
Bij l’occtaine zaten er verschillende producten over het vakje. Best veel zit verschoven steeds.
Oeh wat een mooie kaars! Weet jij welk merk dat is?
Is dat niet Demi ? Als ik thuis ben kan ik wel in het boekje voor je kijken.
Oh vandaar thanks ik ga t opzoeken
Misschien staat wel online bij de kalender. Deze is wel echt mini. Maar ruikt lekker.
Ik heb hem ook geprobeerd en werd de volgende ochtend wakker met 3 pukkels, terwijl ik eigenlijk nooit meer pukkels heb. Dus ik gebruik het nu als handcrème. Ook fijn.