Ik heb m staan, je mag m wel van me lenen? Stuur ik m naar je op!
Ik heb het eerste deel van de zeven zussen gelezen. Las wel lekker weg, maar toch vond ik het een beetje teleurstellend. Nodigde mij niet uit om de volgende delen te gaan lezen iig.
en @Petitprince - Die auteur heeft deze week 9 (!) boeken in de bestseller60 staan.
Dat is wel echt knap. (Ik heb overigens nooit iets van haar gelezen.)
Ik lees nu The Stranger Beside Me van Ann Rule (over Ted Bundy) en nog steeds Sadie. Ik vergeet iedere keer dat Bundy ook van die moorden in de sorority houses was, gewoon omdat de M.O. zo âandersâ was voordat hij de eerste keer werd opgepakt. Als in: hij maakte nooit meerdere slachtoffers tegelijk, tot dat moment. Heel bizar dat hij ineens nog meer doorsloeg.
Ik vind Ann Rule soms wel wat irritant in het boek, moet ik zeggen. Dan zegt ze dingen als âmy very good friendâ terwijl ze elkaar voor hij op werd gepakt maar één keer buiten werk hadden gezien en elkaar slechts sporadisch belden. En soms worden er ook dingen gezegd als âyou were rightâ (over Ann) terwijl het heel duidelijk is dat ze vrij lang niet echt in Teds schuld heeft geloofd. Ook zitten er iets van vier nawoorden in het boek en een voorwoord van dertig paginaâs of zo. Kon ze dat boek niet gewoon een keer updaten in plaats van 150 paginaâs toe te voegen? Het is allemaal al vrij wollig af en toe.
Ja dat zag ik ook, al die boeken hebben ook best goede reviews. Ik had gehoopt dat het zoân serie zou zijn waar ik helemaal in op zou gaan en waarbij je niet kan wachten om het volgende boek te lezen. Maar helaas! Wat vind jij er tot nu toe van @Petitprince ?
Ik heb de boeken niet gelezen, ga ik ook niet doen. Ze trekken me niet aan en ik zat in een Facebookgroep waar het alleen maar over dat boek ging en hoe goed het wel niet was. Hierdoor een afkeer voor het boek gekregen en zelfs uit die groep gegaan. 
Hier heb je verder niks aan haha, zou hem gewoon proberen en kijken of je het iets vindt!
Iemand aanraders voor boeken in de stijl van die van Khaled Hosseini (Vliegeraar etc)? Vind zijn schrijfstijl en verhalen echt fantastisch, maar weet momenteel even niet zo goed wat voor een nieuw en boeiend boek ik wil.
Oeh die ga ik zeker even halen bij de bieb, dankjewel!!
Ik heb net dit boek uit. En heb er eigenlijk geen woorden voor. Zo goed beschreven en intens verdrietig.
Ik hoop dat het okĂ© is dat ik hier het volgende wil vragenâŠ
Sinds dit weekend ben ik kobo plus aan het uitproberen. Ik heb via mân kobo ereader 2 boeken gevonden en gedownload (?). Ze staan nu tussen mijn boeken, maar wanneer ik ze wil openen staat er dat hij het document niet kan openen en ik mân ereader moet synchroniseren. Dit heb ik nu 3 keer gedaan, zonder verbetering. Op mân telefoon via die kobo plus app kan ik sewel lezen. Heeft iemand hier ervaring mee en wat moet ik doen? Heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar daar moet ik nog bericht van terug krijgen. Maar ik wil graag lezen haha.
Ik heb âm toen volgens mij via mn laptop gesynchroniseerd en toen deed ie het wel!
Heb je je kobo al geconnect met wifi? Ik heb toevallig vanmiddag kobo plus aangemaakt op mn laptop via bol met het emailadres waarmee ik ook ingelogd sta op mn kobo, en het boek downloadde meteen op mn ereader en is ook leesbaar (âgekochtâ via bol op laptop)
@Hippe_kikker oh dat kan ik morgen nog even proberen!
@vitaminwater ja gewoon via WiFi. Ik kon op mân ereader ook de boeken kiezen en toen stonden ze ook wel meteen bij mijn boeken. Heb via mân telefoon ook wel mân ereader gekoppeld, zodat ik via mân ereader boeken kon kiezen. Van kobo.help.com word ik ook niet veel wijzerâŠ
Dochter van isfahan
Samir en Samira van Siba Shakib. ondertussen al wel ruim 15 jaar oud, en denk dat het ook zo lang geleden is dat ik het heb gelezen, maar ik vond het wel de moeite toen ik in mijn âvliegeraarâ periode zat:)
Ik lees nu de ketting, en vind hem echt zo goed.
Ik ben bezig in Het Puttertje (The Goldfinch) en dat is ook echt een geweldig boek man. Heb veel zin om de film te gaan zien.
Ik hoor er zulke wisselende meningen over! Ben wel benieuwd en wil hem ooit lezen. The Secret History moet ik ook nog.
Ohh die vond ook fantastisch haha! Ik heb er niet echt veel mensen over gesproken verder; wat voor negatieve dingen hoor jij?
Oooh, tof, thanks! Mond-tot-mondreclame is heel fijn voor een beginnende auteur.
Ik ben ook iedere keer weer helemaal blij als ik zoân berichtje krijg, haha. Een verrassend plot schrijven is enorm moeilijk trouwens. âGevorderdeâ thrillerlezers hebben twists snel door inderdaad.
Ik moet 1 september mijn tweede boek (weer) inleveren en ik krijg denk ik rond september/oktober de kaft te zien, zo benieuwd naar. Ondertussen ben ik ook voor iets anders benaderd, zo lastig dat ik ook gewoon een baan heb.
Maar goed, koffie erover drinken kan nooit kwaad.
@Sazie Ooh, @MissMarple en ik hebben dat boek laatst als âlive leesclubboekâ gelezen. We lazen iedere dag 50 paginaâs en dan bespraken we wat we vonden. Best grappig om een thriller op die manier te lezen.