Over Normal People:
Ik vond hem wat tegenvallen. Zeker wel vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Snel gelezen (1.5e dag met tussenpozen) maar het voelde ook erg “kort”. Als ik er wat langer over nadenk voelt het voor mij omdat er zo’n lange tijdslijn moest zijn, er weinig ruimte was voor diepte. Ik las net een recensie en daar stond bijvoorbeeld “De liefdevolle gesprekken tussen haar en haar zoon behoren tot de hoogtepunten van de roman” en dat snap ik wel de essentie van deze zin, maar voor mijn gevoel was die moeder maar zo kort in beeld, bij wijze van spreken zijn die gesprekken 2 alinea’s. De lagen in hun relatie vond ik heel mooi, het had van mij gewoon uitgebreider (langer) gemogen. Het is nu geloof ik een serie en dan geloof ik dat het daar veel meer uitgebouwd kan worden. Iemand hier die al gezien?
Ben benieuwd naar jullie mening omdat voor mijn gevoel hier wel meer deze hebben gelezen, toch? En ik weet niet of jullie hier met spoilers werken maar ik merk dat ik altijd wat beïnvloed ben tijdens het lezen (of kijken van een serie/film) als ik er al iets over gelezen heb dus ben toch liever voorzichtig hierin.