Jaa die is tof!
Is dat De Passievrucht?
Edit: o nee lol dat is totaal anders.
Bedacht me ineens dat ik ook ff kon googlen haha, heb hem al gevonden. Het heet moordenaar zonder gezicht en kost maar 5 euro bij bol
Klinkt interessant!
Dit klinkt echt heel erg spannend!
Ik heb denk ik niet één favoriet boek… Ik vind de ACOTAR-serie van Sarah J. Maas echt geweldig, Harry Potter is all time favorite, de Fallen-serie van Lauren Kate (is niet iedereen fan van haha) en verder vind ik de boeken van Tess Gerritsen ook leuk.
Fallen vond ik een super serie, maar het einde vond ik op de een of andere manier zo’n domper
Ja ik ook, het voelde echt alsof er nog een deel moest komen (had in ieder geval wel gekund)
Vraag voor de Apple gebruikers hier: is het mogelijk om boeken die in je iBooks staan als bijlage aan je mail toe te voegen? Of om ze op een andere manier als bestand op de harde schijf van je pc te krijgen? Volgens mij kan het helaas niet, maar misschien weet iemand hier het?
(Niks illegaals trouwens hoor, het gaat om mijn eigen e-books. Ik heb ze in iBooks gekregen door ze naar mezelf te mailen, maar ergens ben ik het origineel kwijtgeraakt )
Nee ik heb die ook deels gelezen maar ik kom er niet doorheen (Nederlands). Het trekt me ook niet zo dat het korte verhalen zijn en een verhaal is ook hetzelfde als een deel van een boek van hem volgens mij. Dus ik ben er niet in verder gegaan. Geef me maar gewoon een dikke pil van hem met een verhaal haha
Die heb ik thuis, echt al jaren, maar ik sla m elke keer over moet m binnenkort toch maar eens gaan lezen
Haha, oeps, ik ben gestopt met lezen na 1984 en meteen gaan antwoorden… maar goed, ging over 1984 dus
1984 ligt hier ook nog. Ik heb laatst Animal Farm gelezen, ik kende het verhaal natuurlijk wel, maar ik had het boek nog nooit gelezen…
Leuk zo’n actief boekentopic! Ik lees nu Library of souls van Ransom Riggs. Vind het tot nu toe nog niet geweldig en ben al op de helft! De foto’s zijn wel weer gaaf gedaan.
Ik houd ook van dat genre en vind de boeken van Karen Rose, Karin Slaughter, Linda Jansma, Loes den Hollander en Linda van Rijn heel mooi. Misschien zit er iets tussen voor jou?
Die schrijvers vind ik zo uiteenlopend, grappig dat je ze in een rijtje noemt.
Bij gebrek aan een leesupdate (ik lees nog steeds het Charles Manson-boek): Ik heb vandaag een filmdag gehad voor mijn debuutthriller, zo tof. Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe de video’s worden. En op Facebook wordt er positief gereageerd op de sneak preview met de eerste paar hoofdstukken. Blij ei!
Ja is ook zo hoor haha. Maar ik vind ze allemaal wel wat hebben, dus ik dacht ik noem er maar gewoon een aantal
Huh wordt jouw boek verfilmd?
Groot gelijk! Als je Karin Slaughter tof vindt, is Mo Hayder denk ik ook wel iets voor je. Al geprobeerd? En Lisa Gardner.
Nee, was het maar zo’n feest. We hebben video’s gemaakt voor marketingdoeleinden.
Nee nooit gelezen volgens mij. Ik ga ze opschrijven! Ook nog tips voor titels?
Ah zo. Ik dacht al: gaat wel heel snel ineens haha. Maar leuk joh! Komt nu wel heel dichtbij zo te horen Spannend!
Mo Hayder: Vogelman. Het eerste in de Jack Caffery-reeks.
Lisa Gardner: Stiekem weet ik niet meer welke boeken ik precies van haar heb gelezen. Volgens mij worden ze allemaal best goed beoordeeld!
Sharon Bolton vind ik ook een aanrader trouwens.
Ik ben heel benieuwd naar een review als je dat boek over Charles Manson uithebt! Heb zelf ook Helter Skelter onlangs gekocht, heb je die toevallig ook gelezen?