Vind het wel leuk! Ik ben er (nog) niet zó wild van als jullie allemaal waren geloof ik, maar ik weet niet precies waarom dat is. Hoewel…
Ik ‘stoor’ me er een beetje aan dat Kell steeds vrij makkelijk verslagen lijkt te worden en dat Lila zonder krachten (waarvan wij weten in ieder geval) steeds alles 1-2-3 fixt. En ja, ik weet ook wel dat Kell verzwakt was door zijn aanvaring met die minions van het Cersei/Jaime-achtige koppel (ben hun namen even kwijt, iets met een A), maar toch. Heb er moeite mee dat Kell aarzelt in een gevecht met Holland en Lila hem even tegen zijn hoofd slaat en hem vastbindt, alsof het niets is. Ik vond het ook nogal dom dat Kell bij die brief al wantrouwen had vanwege het zogenaamde OoC-gedrag van Holland, en tóch dacht hij niet: goh, laat ik eens bekijken wat ik nou eigenlijk meesmokkel? Overigens vrees ik voor Barron, die gaat vast dood. Ik ben nu op het punt dat Kell voor de tweede keer in Lila’s bed wakker wordt.
Maar ik begin wel een stuk meer in het verhaal te komen nu alle achtergrond een beetje gegeven is! Het boek leest ook lekker weg, ben gisteravond pas begonnen met het eerste hoofdstuk (dus I, II en III van 1) en nu al op de helft.