Het algemene boekentopic

Ik ben weer een beetje aan het lezen. (ik las altijd heel veel maar tegenwoordig kan ik me zoveel slechter concentreren) maar dit jaar heb ik deze twee boeken gelezen en ik vond ze allebei echte aanraders;

Maar nu ben ik op zoek naar nieuwe boeken en ik vroeg me af of iemand tips had voor fijne wat lichtere literatuur van Ierse schrijvers of gesitueerd in Ierland, aangezien ik daar binnenkort naartoe ga

2 likes

Oeps, ik heb per ongeluk de Barnes & Noble leeggekocht en had eergister ook al een boek in The New York Public Library gehaald.

:grimacing:

1 like

Foto van aankopen aub. :heart_eyes:

Als ik terug in het hotel ben! :ok_hand:t2:

Ik kocht trouwens de eerste dag ook 5 ebooks dus ik heb er lekker veel geld doorheen gejaagd aan boeken deze week. (Anne van Hans Faber, Vallen is als vliegen van Manon Uphoff, Sadie van Courtney Summers, Zout van de zee van Ruta Sepetys en Laura H. van Thomas Rueb.)

1 like

Ik vind alle boeken die ik tot nu toe van Roddy Doyle heb gelezen aanraders. Niet per se heel luchtig, maar wel heel goed. Ben begonnen met The Barrytown Trilogy.

1 like

@Foucher

:grimacing: Wat een vriendin en ik mee hadden en hebben gekocht voor 3,5 dagen New York (en ik heb ook nog een eReader mee).

9 likes

Iets van Colm Tóibín misschien? Ik heb zelf alleen Brooklyn gelezen maar vond die wel fijn.
En misschien een vreemde tip: Holding van Graham Norton? Ik heb deze zelf nog niet gelezen, maar hij kreeg wel goede recensies en ik vind zijn schrijfstijl verrassend leuk.

1 like

Dubliners van James Joyce? Zijn korte verhalen, niet allemaal even leuk of interessant maar die kun je dan ook gewoon overslaan.

1 like

image

Ennnn deze nu besteld (preorder).

2 likes

Mensen die van fantasy houden, Foundryside is echt wel een aanrader hoor! Vind het echt interessant. Wil eigenlijk verder lezen, maar ben moe. Dilemma.

Ik heb hem net besteld! Heel benieuwd.

Ik moet zo naar een vergadering en ik wil niet, heb hem bijna uit. :joy:

Laat weten wat je er van vindt aub! Ik wil over dit boek praten, haha.

Duimen jullie voor me vandaag? :grimacing: Uitreiking Gouden Strop, zo spannend. :weary: Ik verwacht totaal niet dat ik ga winnen en toch heb je er stiekem een beetje hoop voor of zo.

18 likes

Succes!!

1 like

Ik heb een kaartje gekocht, haha. Om Schwab ook :stuck_out_tongue:

Hier schiet lezen totaal niet op, net als het schrijven van recensies niet, haha. Ik lees nu trouwens Eline van Michelle Visser en Pretty Reckless van L.J. Shen.

Jaaaa ga allemaal duimen! Ik ben er vanavond bij om haar te supporten. En als zij wint win ik ook een beetje want ik sta in het dankwoord :joy:

2 likes

Ik ben voor je aan het duimen!!

1 like

Gefeliciteerd! Ik lees net op Nu.nl dat je gewonnen hebt :partying_face:

4 likes

Wat gaaf, gefeliciteerd @Celeone :tada::trophy: !!

1 like

:confetti_ball:Gefeliciteerd!:confetti_ball:

1 like