Het algemene boekentopic

Gefeliciteerd! :confetti_ball:

1 like

Gefeliciteerd!!!

1 like

Gefeliciteerd :partying_face::partying_face:

1 like

Ik zag het ook passeren in Vlaamse media! Proficiaat :tada:

1 like

Gefeliciteerd! Ik ben hem op dit moment trouwens aan het lezen, ben nog niet heel ver maar vind hem tot nu toe echt leuk. Diegene waar je het trouwens pas over had was weer lekker negatief aan het doen zag ik, maar ze heeft het boek niet eens zelf gelezen… dus ja haar mening moet dus niet serieus genomen worden.

1 like

Ooooh, wat gaaf dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd!

1 like

Gefeli @Celeone!!! :smiley:

1 like

@Celeone whaa zo goed, gefeliciteerd!!! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!!!

1 like

Dank iedereen! Zoals jullie kunnen zien heb ik er een latertje van gemaakt met @MissMarple en een andere vriendin maar het was een mooie avond :partying_face:

11 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like

The Goldfinch wordt verfilmd en de trailer ziet er veelbelovend uit vind ik!

6 likes

Ik dacht altijd dat die kortingen op bookdep. nep waren. Nu heb ik spijt, want een boek dat ik wilde was 6 euro en nu weer 9. Waarom koop ik het dan ook niet???

Wow wist ik nog niet! Ben benieuwd, ga 'm zeker kijken.

Oehh, ik weet eerlijk gezegd niet of ik hem ‘durf’ te kijken. Vond het zo’n mooi boek, en voelt een beetje als mijn wereld, wil daar geen acteurs door laten lopen.

Oja, ik had zo’n stomme realisatie laatst. Ik heb Heks van Camilla Lackberg gelezen, omdat ik dacht dat het een steengoede en superspannende thriller was die iedereen las een paar jaar terug. Uitgelezen, vond het een rukboek en totaal niet spannend. Liep ik laatst door de boekhandel, zag ik Hex van Thomas Olde Heuvelt staan… Heb ik deze boeken blijkbaar verward… Toch mijn want to read lijst van goodreads beter bij gaan houden.

Cool, ik wist niet dat de Vlaamse media er ook mee bezig was! Ik heb zelfs de NOS gehaald, zo tof. Het was ook mijn eerste en laatste kans deze prijs als twintiger te halen, dus extra mooi.

Hoop zo dat dit veel goeds gaat doen voor het boek en mijn toekomstige boeken. :blush: Wat een droomstart zo, qua prijzen.

9 likes

Gefeliciteerd @Celeone!

1 like

Ik weet nog steeds niet of ik dat boek wil lezen. Is van Donna Tart toch? Ik vond De verborgen geschiedenis supertof, maar De kleine vriend echt afschuwelijk.

Ik lees nu Eline van Michelle Visser en ik kom er dus echt zo traag in. Het is wel boeiend, maar geen ‘dit lees je in een dag weg’ boek.

1 like

Ja, is inderdaad door haar geschreven! Ik vond het echt moeilijk om erin te starten maar eenmaal je helemaal in het verhaal zit, heb je er geen spijt van. Sommige stukken lees je en dan voelt het alsof je er ook bent. Aanrader vond ik.
Hopelijk doet de film het boek eer aan!

1 like

Boeken besteld! :dancer:

4 likes