Het algemene boekentopic (Deel 1)

Deze is het: https://www.instagram.com/p/BuwJcPEHhxx/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=a3coknsi081z :ok_hand:t2: (die van de eerste 3 foto’s is mijn editie)

Oh wow die zijn echt tof! Niet meer verkrijgbaar zeker haha, helemaal niet meegekregen dat dit boek een special edition zou krijgen!

Weet ik niet. Ik had hem pas afgelopen dinsdag besteld dus het zou kunnen dat hij er nog is. Ik zag het bij iemand op Twitter en dacht: oke dit moet ik hebben!!

Hm, volgens mij niet meer. Mijn zus gaat eind deze week naar Londen, ik laat haar wel kijken haha! Die Goldsboro editie vind ik wel heel cool met die vinyl look, maar die editie is vrij onmogelijk. :sweat_smile:

Ik heb hem uit (audiobook)! Ben benieuwd wat jij er van vindt. Luister nu naar de spotify playlist waar Heather van Bookables het over had, echt perfect haha.

1 like

Totnutoe (50% ver nu) vind ik hem erg sterk, vooral qua sfeer.

1 like

Aaaah, zo benieuwd naar dat boek. Ook maar binnenkort bestellen. Mijn zus is hem nu ook aan het lezen (had hem voor haar gekocht).

Ik ben begonnen aan Mistborn en ik vind het nu al erg tof! :heart_eyes:

2 likes

Ik vind hem behoorlijk heftig. Wel erg goed :smiley:

Heftig in wat voor zin? Kun je dat zeggen zonder te spoilen of merk ik vanzelf wat je bedoelt. :joy:

Nou ja, de gebeurtenissen en qua 1 personage. Die is niet helemaal oké en doet echt dingen waarvan ik denk: wat?! :no_mouth:

Ik heb nu sinds 2 weken storytel en ik vind het zo fijn. Veel fijner dan ik dacht. Heb denk ik al 4 boeken geluisterd. Je kan ook je abbo aan en uit zetten , want denk wel dat er periodes gaan zijn waarin in minder gebruik ervan maak. Dus dat is wel handig.

Oh ik las dat je kan wisselen tussen audiobook en e book. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Kom er niet uit.

1 like

Ik vond Storytel ook veel fijner dan verwacht! Nu staat het alleen even uit omdat het zo’n mindere periode is. Switchen kan geloof ik wel, maar weinig boeken die ik luisterde hadden een e-book beschikbaar, dus bij de meeste kon ik het niet

1 like

Oh vandaar dat het niet lukte. Nou ja heb het ook voornamelijk om te luisteren.

Eindelijk lezen weer een beetje opgepakt! Eerste boek van 2019 is een feit. Een hologram voor de koning. Vermakelijk maar wel niet voldoenend.

1 like

Ik ben iets over de helft van The Final Empire (Mistborn) en ik denk dat ik er een favoriet bij heb. @Booklover negeer je TBR jar en begin met Mistborn!!!

1 like

Aah, als ik dit lees denk ik: ik moet ook echt boek 2 gaan lezen! Ligt al maanden op mijn nachtkastje met de bladwijzer op pagina 20 ofzo haha.

Verder gelukkig wel Daisy Jones & the six gelezen. :ok_hand:t2: Geweldig boek.

1 like

Samen met een vriendin ben ik opzoek naar een goed boek over zelfkennis. Een boek over jezelf terugvinden en weer leren kennen. Je goede kanten vinden en daarop inspelen, maar ook je valkuilen leren kennen. Soort analyse eigenlijk. Heeft er iemand tips?

Hoeveelheid boeken loopt hier echt uit de hand. Voornamelijk dankzij storytel.:joy:

1 like

Hmm ben even aan het nadenken (ben psycholoog en lees redelijk wat van die boeken). Ik vind zelf het boek “Patronen doorbreken” makkelijk en goed leesbaar geschreven en ik denk dat dat wel raakt aan hetgeen je zoekt!

1 like

Ik had een lijstje gemaakt van de boeken die ik graag wilde lezen, opgeslagen uit dit topic, is er maar 1 van niet uitgeleend bij de bieb. Had me erop verheugd😞 Nu alles maar gereserveerd haha