Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik vond zijn andere twee boeken juist heel erg mooi. Daar was ik best wel van onder de indruk en ik vond zijn schrijfstijl ook zo mooi. Maar dit boek is een beetje underwhelming.

@Leilouka okay. Misschien moet ik nog even doorzetten. Hopelijk kom ik er een beetje in. Ik wil het wel uitlezen.

@houseofmemories Ik heb hem ook gelezen, maar vond hem wel een beetje tegenvallen.

Ja en nee, het klopt wel dat ik iets anders nodig had en daarom ook maar een boek er bij gedaan heb, maar ik wilde eigenlijk de eerste van de vervolgtrilogie van Mistborn. De reden dat ik Elantris gekozen heb, is dat deze morgen al in huis is en die ander zou een week duren. :joy:

1 like

Elantris kwam vanmorgen binnen en flink beschadigd, dus teruggestuurd. Dat wordt dus toch eerst een ander boek lezen. :unamused:

Ik lees nu Mrs Dalloway van Virginia Woolf maar vind het zo saai, kom er echt niet doorheen. Eigenlijk wil ik het boek wegleggen maar ik kan dat nooit? Ik moet een boek altijd uitlezen van mezelf. Stom eigenlijk haha

1 like

Tijd voor een update:

  1. Motherless Daughters - Hope Edelman :+1::speaker:
  2. Cress - Marissa Meyer :+1::open_book:
  3. Fairest - Marissa Meyer :metal::iphone:
  4. Ms. Marvel Vol. 1 - G. Willow Wilson :metal::iphone:
  5. Winter - Marissa Meyer :+1::open_book:
  6. The Book Thief - Markus Zusak :+1::open_book:
  7. Cocktails for Three - Madeleine Wickham :+1::open_book:
  8. The Final Empire - Brandon Sanderson :+1::+1::open_book:
  9. It’s Not Summer Without You - Jenny Han :+1::open_book:
  10. We’ll Always Have Summer - Jenny Han :metal::open_book:
  11. The Enchanted - Rene Denfeld :+1::speaker:

Geen boeken die ik slecht vond de afgelopen periode :smiley:

Ik heb ‘m nog niet gelezen maar hij staat wel op mijn e-reader terwijl ik ‘m niet heb besteld. En heb geen kobo plus :sweat_smile:

Mrs Dalloway was mijn ding ook niet, heb m ook niet uitgelezen. Ik was heel ziek toen ik hem probeerde te lezen en ik had me toen voorgenomen het nog eens te proberen als ik weer fitter was en m’n hoofd er beter bij kon houden maar die motivatie heb ik tot dusver nog niet gevonden :sweat_smile:


Ik heb net Pax uit (kinderboek, maar wel 250+ pagina’s) en vond 'm heel fijn. Heb meerdere keren zachtjes gehuild ook en dat heb ik normaal nooit.
Ik denk dat ik nu aan Elizabeth is Missing van Emma Healey ga beginnen, over een vrouw met dementie.

1 like

Ik heb deze wonder boven wonder uitgelezen maar zou er niet al te veel moeite in steken als ik jou was. Er was eigenlijk maar 1 verhaallijn die ik interessant vond en er zijn gewoon leukere boeken om te lezen! Woolf wordt altijd op een voetstuk geplaatst voor mijn gevoel (en terecht denk ik), maar wil niet zeggen dat al haar boeken de moeite waard zijn.

1 like

Ben benieuwd hoe die is! Ik heb Still Alice hier staan, vond die heel erg mooi

1 like

Dit vond ik precies ook!

1 like

Ik vind het echt lastig om het boek op te pakken en verder te lezen. Ik ben nu ergens op de helft en wil het eigenlijk wel uitlezen. Maar, ik denk niet dat ik het zal herlezen daarna

Gezien ik toch al besloten heb om alles van Brandon Sanderson te lezen, heb ik deze maar besteld voordat hij weer out of print is. Dat gaat nog weleens gauw bij UK hardcovers. :sweat_smile:

image

2 likes

Bol gunt mij geen Brandon Sanderson geloof ik.

Normaal doe ik hem gewoon retour, maar nu heb ik wel even geklaagd hoor. Ze sturen een nieuwe en deze mag weer retour. Ik hoopte stiekem op een kortingsbon, gezien dit het tweede beschadigde boek is deze week, maar helaas. :joy:


Weer eens wat anders

3 likes

Hoe komen jullie aan je boeken? Ik wil zelf wat minder kopen en alleen de boeken aanschaffen die ik echt de moeite waard vind om in de kast te hebben, dus ik ben lid geworden van de bibliotheek zodat ik boeken kan lenen. Alleen de helft van wat er op mijn to read lijstje staat hebben ze niet in het assortiment haha.

Kopen via BookDepository, Amazon en soms Bol/boekhandel.

Verder gebruik ik Storytel (audiobooks en beperkt ebookaanbod), ook voor boeken waarin ik geen interesse heb om ze te kopen.

1 like

Lees je ook e-books? Misschien is dan een abonnement op Kobo Plus of Storytel iets voor je. Vind het zelf wel redelijk duur, maar Kobo Plus kan je eventueel met iemand delen. En er zijn nog andere manieren om aan ebooks te komen, maar die zijn niet echt legaal :stuck_out_tongue:

1 like

Als je ebooks leest en ING hebt kan je met rentepunten bonnen voor Bookchoice kopen. Zo heb je iedere maand wat gratis boeken.

1 like