Het algemene boekentopic (Deel 1)

Heeft iemand hier toevallig Vallen is als vliegen van Manon Uphoff gelezen? Zo ja, de moeite waard?

Ik lees nu de Maeve Kerrigan serie van Jane Casey, alleen wel helemaal in de volgorde. Ik ben met boek 4 begonnen en heb daarna 5 en 6 gelezen, omdat ik verder wilde lezen. Toen boek 3 en nu boek 2 haha.

1 like

Ja! Ik vind het echt een aanrader. En super herkenbaar ook.

Over dat boek van Hans Faber: Ik vind het heel integer geschreven.

Ik heb het zelf niet gelezen omdat ik haar persoonlijk ken en het lastig vind.
Veel mensen zijn er van onder de indruk en het boek schijnt enorm bij je binnen te komen.
Ze is nu of straks te gast bij M . Het boek is het boek van M’s boekenclub.

1 like

Van mij mag je best boeken kopen hoor😇

1 like

Aanbieding, sla je slag! Je bent al zo goed bezig met het beperkt boeken kopen, trakteer jezelf. :grimacing:

1 like

Gewoon doen :stuck_out_tongue:

Ik heb een VVV-bon en denk dat ik daarvan Godsgraf van Jay Kristoff ga kopen. Ben heel benieuwd naar dat boek, maar hij is gewoon 30 euro :open_mouth: De paperback ook echt.

30 euro voor een paperback?!

Jup :frowning: Deel 1 was ook al 25 euro ofzo. En dan vragen mensen zich af waarom veel mensen overstappen naar Engelse boeken. Stomme vaste boekenprijs in Nederland :frowning_face:

Mooooi! Die gele is wel random in die set haha, alles zo donker en dan ineens dat

1 like

Wel echt goedkoop :scream:

1 like

Pfff, zit al een tijdje bij mijn kast en ik weet gewoon niet wat ik nu wil lezen.

Als jij gek bent op die serie, gewoon kopen. Snap dat je ze dan liever in hardcover wil hebben. Kun je ze beter nu kopen met korting dan dat je ze later alsnog wil en dan de volle pond moet betalen.

:nerd_face:

1 like

Kun je het geld missen? Dan zou ik het doen, zeker als je ze al langer wil. En de paperbacks verkopen dan?
De hardcovers zijn wel echt supermooi!

Herken dit zo erg :joy: Dan laat ik mijn vriend kiezen en kan ik daarna ineens wel bedenken wat ik liever lees dan zijn keuze haha

1 like

Misschien kun je het beter aan jezelf verantwoorden als je je paperbacks verkoopt? Tenzij je die ook wil houden natuurlijk. Lastig hoor, al zou ik het voor mezelf al goed praten door die korting. :joy:

De boeken van Stravaganza? Wel een beetje young adult maar ik vond die altijd erg leuk!

1 like

Dat waren mijn favoriete boeken vroeger! Zat er laatst toevallig nog aan te denken om ze weer opnieuw te lezen, dus goede suggestie haha

1 like

Haha, zelfde hier :stuck_out_tongue: Oké, nu iets minder (probeer zo min mogelijk te kopen), maar anders zou ik het zeker gekocht hebben.

image

image

Finale ook maar alvast besteld, omdat ik bij de andere delen ook een “secret cover” heb. Hopelijk vind ik de conclusie beter dan het voorgaande deel.

1 like