Het algemene boekentopic

Ik zal altijd Engels aanraden, gezien ik überhaupt geen Nederlandse vertalingen lees haha en alleen maar Engelstalig lees.

Voor die prijs trouwens sowieso, wat een verschil… :face_with_raised_eyebrow:

Engelse boeken zijn eigenlijk altijd goedkoper, maar denk dat dit gewoon een fout is. Of is het een hardcover?

Prijsverschil komt vaak voort uit vaste boekenprijs. Engelse titels kennen dat niet. Kan zijn dat Nederlandse versie uitverkocht is en iemand voor hogere prijs verkoopt

Ik heb hem in het Nederlands gelezen en was juist onder de indruk van hoe goed het boek vertaald was, goede zinsconstructies en mooie woorden. Wel mega duur trouwens, ik heb hem destijds geleend bij de bieb!

Waarom 2/3 euro verzending betalen bij Bol, terwijl ik er ook gewoon een box van 25 euro bij kan gooien om verzendkosten te vermijden… :joy:

Doos beetje lelijk, maar gelukkig aan de achterkant en zijn de boeken dus als het goed is in orde. Eindelijk de eerste drie van Mistborn. :heart:

Ik zie de Nederlandse versie gewoon voor 10 euro! https://www.bol.com/nl/f/eleanor-oliphant/9200000076110536/

Deze versie is zo mooi :heart_eyes: Mijn vriend had de lelijke Amerikaanse versies gekocht en vind het zonde om een nieuwe set te kopen dus ben jaloers op dit haha

Priory of the Orange Tree binnen gekregen en hij is zooo mooi! En echt dik, ben er enorm benieuwd naar!

En ik vond in Groningen een signed first edition van On The Come Up van Angie Thomas (van The Hate U Give). :smile:

Ben aan het oriënteren naar een nieuwe ereader. Welke kiezen jullie?

• Pocketbook ereader
  • Kobo ereader

0 stemmers

Momenteel een Pocketbook in het gebruik, maar valt vaak uit + beeld verdwijnt vaak in blokjes. Verder altijd heel veel plezier van gehad en vond hem heel prettig… Kobo lijkt me dan weer handiger met Bol ebooks

Ik heb een kobo en ben daar erg blij mee! Vind het fijn dat het format epub is en inderdaad boeken van bol die je er makkelijk op kan zetten.

Geen van beide, haha Kindle <3

Ik heb geen ervaring met pocketbook maar heb op aanraden van veel mensen hier een kobo gekocht en die bevalt heel goed!

Moet er wel bij zeggen dat ik geen ervaring heb met pocketbook. Mijn Kobo (in combinatie met bol.com aankopen + Kobo plus) bevalt heel goed!

Ik heb een kobo, en vind hem echt heel fijn.
Had er hiervoor 1 van Sony.

Lees nu het meisje in de trein, en weet niet wat ik ervan moet vinden

Enkel ervaring met Kobo, maar ik zou voor Kobo of Kindle gaan!

1. King of Scars - Leigh Bardugo :open_book::+1:t2: (Al had ik wel andere verwachtingen)
  2. Crown of Feathers - Nicki Pau Preto :open_book::speaker::+1:t2: (Combi van fysiek gelezen en audio)
  3. The Martian - Andy Weir :open_book::+1:t2:
  4. Echoes - Alice Reeds :open_book::-1:t2:
  5. The Last Magician - Lisa Maxwell :open_book::speaker::+1:t2:

Zo, update haha. Volgende: The Devil’s Thief (vervolg The Last Magician) :blush:

Ik zou ook voor een Kindle gaan en anders een Kobo.

Mensen met een kindle: waar kopen jullie je ebooks?

Thanks voor deze tip! Ben nu bij deel 3, verslavend! Nog een heel boekentopic te gaan haha

http://www.amazon.nl http://www.amazon.de