Het algemene boekentopic (Deel 1)

Succes!!

1 like

Ik heb een kaartje gekocht, haha. Om Schwab ook :stuck_out_tongue:

Hier schiet lezen totaal niet op, net als het schrijven van recensies niet, haha. Ik lees nu trouwens Eline van Michelle Visser en Pretty Reckless van L.J. Shen.

Jaaaa ga allemaal duimen! Ik ben er vanavond bij om haar te supporten. En als zij wint win ik ook een beetje want ik sta in het dankwoord :joy:

2 likes

Ik ben voor je aan het duimen!!

1 like

Gefeliciteerd! Ik lees net op Nu.nl dat je gewonnen hebt :partying_face:

4 likes

Wat gaaf, gefeliciteerd @Celeone :tada::trophy: !!

1 like

:confetti_ball:Gefeliciteerd!:confetti_ball:

1 like

Gefeliciteerd! :confetti_ball:

1 like

Gefeliciteerd!!!

1 like

Gefeliciteerd :partying_face::partying_face:

1 like

Ik zag het ook passeren in Vlaamse media! Proficiaat :tada:

1 like

Gefeliciteerd! Ik ben hem op dit moment trouwens aan het lezen, ben nog niet heel ver maar vind hem tot nu toe echt leuk. Diegene waar je het trouwens pas over had was weer lekker negatief aan het doen zag ik, maar ze heeft het boek niet eens zelf gelezen
 dus ja haar mening moet dus niet serieus genomen worden.

1 like

Ooooh, wat gaaf dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd!

1 like

Gefeli @Celeone!!! :smiley:

1 like

@Celeone whaa zo goed, gefeliciteerd!!! :partying_face:

1 like

Dank iedereen! Zoals jullie kunnen zien heb ik er een latertje van gemaakt met @MissMarple en een andere vriendin maar het was een mooie avond :partying_face:

11 likes

The Goldfinch wordt verfilmd en de trailer ziet er veelbelovend uit vind ik!

6 likes

Ik dacht altijd dat die kortingen op bookdep. nep waren. Nu heb ik spijt, want een boek dat ik wilde was 6 euro en nu weer 9. Waarom koop ik het dan ook niet???

Wow wist ik nog niet! Ben benieuwd, ga 'm zeker kijken.

Oehh, ik weet eerlijk gezegd niet of ik hem ‘durf’ te kijken. Vond het zo’n mooi boek, en voelt een beetje als mijn wereld, wil daar geen acteurs door laten lopen.

Oja, ik had zo’n stomme realisatie laatst. Ik heb Heks van Camilla Lackberg gelezen, omdat ik dacht dat het een steengoede en superspannende thriller was die iedereen las een paar jaar terug. Uitgelezen, vond het een rukboek en totaal niet spannend. Liep ik laatst door de boekhandel, zag ik Hex van Thomas Olde Heuvelt staan
 Heb ik deze boeken blijkbaar verward
 Toch mijn want to read lijst van goodreads beter bij gaan houden.