Het algemene boekentopic

Heftig in wat voor zin? Kun je dat zeggen zonder te spoilen of merk ik vanzelf wat je bedoelt. :joy:

Nou ja, de gebeurtenissen en qua 1 personage. Die is niet helemaal oké en doet echt dingen waarvan ik denk: wat?! :no_mouth:

Ik heb nu sinds 2 weken storytel en ik vind het zo fijn. Veel fijner dan ik dacht. Heb denk ik al 4 boeken geluisterd. Je kan ook je abbo aan en uit zetten , want denk wel dat er periodes gaan zijn waarin in minder gebruik ervan maak. Dus dat is wel handig.

Oh ik las dat je kan wisselen tussen audiobook en e book. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Kom er niet uit.

Ik vond Storytel ook veel fijner dan verwacht! Nu staat het alleen even uit omdat het zo’n mindere periode is. Switchen kan geloof ik wel, maar weinig boeken die ik luisterde hadden een e-book beschikbaar, dus bij de meeste kon ik het niet

Oh vandaar dat het niet lukte. Nou ja heb het ook voornamelijk om te luisteren.

Eindelijk lezen weer een beetje opgepakt! Eerste boek van 2019 is een feit. Een hologram voor de koning. Vermakelijk maar wel niet voldoenend.

Ik ben iets over de helft van The Final Empire (Mistborn) en ik denk dat ik er een favoriet bij heb. @Booklover negeer je TBR jar en begin met Mistborn!!!

Ik weet het, ik weet het. Ik lees momenteel alleen amar wat op telefoon staat. Boeken kom ik niet aan toe. Dus elke seconden vrije tijd grijp ik telefoon. Dus TBR gaat sowieso traag. Eerst tentamens overleven!

Aah, als ik dit lees denk ik: ik moet ook echt boek 2 gaan lezen! Ligt al maanden op mijn nachtkastje met de bladwijzer op pagina 20 ofzo haha.

Verder gelukkig wel Daisy Jones & the six gelezen. :ok_hand:t2: Geweldig boek.

Samen met een vriendin ben ik opzoek naar een goed boek over zelfkennis. Een boek over jezelf terugvinden en weer leren kennen. Je goede kanten vinden en daarop inspelen, maar ook je valkuilen leren kennen. Soort analyse eigenlijk. Heeft er iemand tips?

Hoeveelheid boeken loopt hier echt uit de hand. Voornamelijk dankzij storytel.:joy:

Hmm ben even aan het nadenken (ben psycholoog en lees redelijk wat van die boeken). Ik vind zelf het boek “Patronen doorbreken” makkelijk en goed leesbaar geschreven en ik denk dat dat wel raakt aan hetgeen je zoekt!

Ik had een lijstje gemaakt van de boeken die ik graag wilde lezen, opgeslagen uit dit topic, is er maar 1 van niet uitgeleend bij de bieb. Had me erop verheugd😞 Nu alles maar gereserveerd haha

Ik heb hem even opgezocht en precies zoiets zochten we. Dankjewel!

Fijn! Graag gedaan😊. Boek van Kelly Weekers ‘365 happy lifestyle’ is ook leuk en makkelijk door heen te komen

Ik moet nu werken en ik ben daardoor geïrriteerd, gezien ik Mistborn (#1) bijna uit heb en IK MOET HET EINDE WETEN. Zoooo goed!

Oké, we gaan weer verder!

1. Moonligt Sins - Jennifer L. Armentrout :iphone: :+1:
  2. Moonlight Seduction - Jennifer L. Armentrout :iphone: :fist:
  3. Moonlight scandals - Jenifer L. Armentrout :iphone: :-1:
  4. Twist me - Anna Zaires :iphone: :fist:
  5. Keep me - Anna Zaires :iphone: :fist:
  6. Hold me - Anna Zaires :iphone: :fist:
  7. Forever right now - Emma Scott :iphone: :+1:
  8. Cry baby - Ginger Scott :iphone: :+1:
  9. Three Trials - Kristy Cunning :iphone: :-1:
  10. Two Kingdoms - Kristy Cunning :iphone: :-1:
  11. Echo - A. Zavarelli :iphone: :+1:
  12. Stutter - A. Zavarelli :iphone: :fist:
  13. Trust Fund - Skye Warren :iphone: :-1:
  14. The evolution of man - Skye Warren :iphone: :+1:
  15. Survival of the Richest - Skye Warren :iphone: :+1:
  16. Wicket Grind - J. Kenner :iphone: :-1:
  17. The space between us - Kate Canterbary :iphone: :+1:

Zoals jullie zien gaat het niet goed met de TBR jar, of uberhaupt fysieke boeken. Ik ben te veel op werk/uni en lees dan sneaky!

Ik heb de eerste uit. Ik denk er aan om door te gaan met de tweede, kunnen we buddyreaden. :joy:

Echt he! Ik wil ze eind van het jaar opnieuw lezen :slight_smile:

Haha zou kunnen inderdaad! Maar ik moet nog door 700 pagina’s van Priory of the orange treee haha.