Het algemene boekentopic

Haha jij bent echt een leesmachine man.

Het zijn wel allemaal “makkelijke” boeken op het moment. Dus veel romance en fantasy achtige dingen. Kan mij nergens anders op focussen door tentamens en werk haha

Mijn zus loopt nu in Waterstones (Londen) en heeft deze daar dus nog gespot, ze wil hem voor me meenemen. :star_struck:

Ik vond Verity echt een heel goed boek. 5 sterren voor mij :slightly_smiling_face:

Ben nu bezig in Are we lemmings of snowflakes? Van Holly Bourne en wil hierna aan Almost Love van Louise O’neill (Heb die gesigneerd :heart_eyes:).

Verity is zo lekker wtf just happend book. Vond hem heerlijk

Ja, echt een mindfuck.

Ook nog signed! Dat vind ik altijd zo leuk. Ik heb in Londen in Waterstones ook al meerdere gesigneerde versies gevonden van boeken die al supergraag wilde hebben. En gesigneerd maakt het voor mij dan toch nog even net iets leuker.

Haha ja ik snap hem helemaal, net even iets specialer! :smile:

De naam Waterstones lezen maakt me al verdrietig dat ik niet meer in Schotland woon en even een boekenwinkel kan binnenlopen met 4 verdiepingen aan Engelse boeken haha :pensive: Vind het zo jammer dat je in Nederland bijna nergens gewoon even lekker kan rondlopen in een winkel met Engelse boeken en dus bijna altijd maar moet bestellen…

Ze hebben bij Waterstones ook altijd zoveel acties met 2e halve prijs (en dan ook gewoon genoeg keuze uit populaire boeken) en speciale edities/signeersessies. Echt een gemis hier :frowning_face:

Wauw, ik vond deze twee namen al veel op elkaar lijken, maar dit is zo stom. Ik had laatst een bestelling gedaan bij Bookdep en heb dus deze besteld
image
Terwijl ik deze wou bestellen
image

:’) Hoe kom ik hier pas een week na binnenkomst van het boek achter haha

Jeeeetje dit lijkt wel heel erg op elkaar hoor. Zelfs die omslagen, qua ‘vibe’ dan. Je zou kunnen denken dat het een ander omslag voor hetzelfde boek is.

Er zit een Waterstones in Amsterdam, en The American Book Center om de hoek

Meteen maar even de daad bij het woord gevoegd per ongeluk

I know, daarom zeg ik ook bijna nergens :yum: Je hebt daar ook nog The English Bookstore. Is voor mij alleen niet echt in de buurt. Sowieso doet die Waterstones veel minder mee met acties en zijn er ook niet echt signeersessies volgens mij.

Als een antwoord op mezelf: heb hem zaterdagmiddag gekocht en gisteren uitgelezen. Dat vind ik voor mezelf best snel voor 600 blz.
Echt een leuk boek! Bleef me echt boeien! Ben heel benieuwd naar deel 2. :grinning:

Een aanvulling op mijn lijstje:

1. Verschijning - Joany de Vries :iphone: :metal:
  2. Kissing in Cars - Sara Ney :loudspeaker: :metal:
  3. Nazomer - Esther Verhoef :open_book: :+1:
  4. Two Can Keep a Secret - Karen McManus :loudspeaker::+1:
  5. The Gravity Between Us - Kristen Zimmer :iphone::-1:
  6. Het Rosie Resultaat - Graeme Simsion :loudspeaker: :+1:
  7. Verity - Colleen Hoover :+1: :iphone: :1st_place_medal:
  8. De boot gemist - Jill Mansell :loudspeaker: :metal:
  9. Versier me dan - Jill Mansell :loudspeaker: :metal:
  10. Voor wat, hoort wat - Sophie Kinsella :+1: :loudspeaker:
  11. Dating You, Hating You - Christina Lauren :iphone: :metal:

Nu bezig:
Are We All Lemmings and Snowflakes? - Holly Bourne :iphone:
Kian - Tijan :loudspeaker:

1. Harry potter and the chamber of secrets :+1::iphone:
  2. Björnstad - Fredrik backman :+1::iphone:
  3. Omhulde stad- Ransom Riggs :metal::iphone:
  4. De negen dagen van Rabbit hayes -Anna mcpartlin :+1::iphone:
  5. Sharp objects - Gillian Flynn :+1::iphone:
  6. Matilda - Roald Dahl :+1::iphone:
  7. Zwaar verliefd - Chantal van gastel :metal::iphone:
  8. Onderhuids -Nicci French :-1::mega:
  9. The one - Kiera cass :-1::mega:
  10. Bestemd voor mij - Chantal van gastel :metal::iphone:
  11. Killing Commendator 1 -Haruki murakami :+1::iphone:
  12. Oktober - soren sveistrup :+1::iphone:
  13. Cafe Zon & zee -Jenny colgan :+1::mega:
  14. De sneeuwman - Jo Nesbo :-1::mega:
  15. Two Can Keep A secret - karen m mcmanus :+1::mega:
  16. Harry potter and the prisoner of azkaban- j k rowling :+1::iphone:
  17. Daisy jones and the six- Taylor jenkins reid​:+1::mega:

Heb je Storytel? Mocht je hem wel alsnog al willen lezen/luisteren: Ik vond hem als audiobook echt super.

Pfff, The Well of Ascension (tweede Mistborn) uit. Ik wil alles van Brandon Sanderson lezen. Ik ga denk ik nog niet direct aan The Hero of Ages beginnen, ik moet eerst even bijkomen en iets luchtigers lezen haha, maar wow. :heart:

Dit is het vijfde boek in een serie en Illumicrate komt met deze limited exclusiveedition uit. Ik heb nog geen enkel boek van hem gelezen, maar die pagina’s zijn echt vet.