Heeft ze slecht geLOA’d dan, niet eens twee extra kamers om in te werken? Wat een amateur.
haha aranka heeft een artikel met kledingtips voor lange mensen, en dan zijn twee van de tips: shop bij de tall collecties en: koop lengtemaat broeken
Wow. Gaat een wereld voor me open.
Jee nou heeft Jessie weer haar neus laten doen
Echt heftig hoor, soort lopende band werk lijkt het nu wel. Ze moet doen wat ze zelf wil maar pfff…dat je leven zo in t teken staat van ‘wat vind ik niet mooi en wat wil ik veranderen’.
Ja daar heeft ze ooit een video over gemaakt, dat de arts van de vorige operatie iets tegen transgenders had/heeft en niet naar haar wens luisterde waardoor ze haar neus nog te mannelijk vind en dat wilde ze dus vrouwelijker laten maken.
Ah dat wist ik niet! Dan vind ik het ook begrijpelijk
In welke wereld is een vulva hetzelfde als een baarmoeder
Bij de tekst denk ik echt que wat staat hier, maar lijkt me wel echt lekker liggen zo’n ding.
Wat moet Willemijn nog met die Martine. Echt. Mij een raadsel.
“Ik vond dat een hele fijne opmerking”
Nou als ik een foto van mezelf stuur en t eerste wat mn vriendinnen zeggen is “Lijkt op een kut” dan heb ik niet zo iets van ahw wat lief.
Ohhhh die doek zijn de schaamlippen en Martine de baby die uit de baarmoeder komt?
Nee vulva
Ja ik denk dat Jorg het gewoon heeft gedaan haha, dat stukje is ook een beetje weird qua gesprek en blikken naar elkaar? En ze brachten het ook als een ‘service’ van dat bedrijf, lijkt mij als die man die de vloer had gegoten het zelf had gedaan dat het dan anders was gegaan toch?
Er zit echt een geld in die sticker wereld echt niet normaal! Ik volg meer sticker shops op insta en yt en die lijken bizar veel orders te draaien.
Ik vond dat ze die vorige studio had al dat ik dacht dit lijkt mij erg klein. Maar dat bleek dus al na 2-3 maanden. Wel heel tof dat haar vriend, zwager én broertje nu voor haar werken.
Edit: oh wow dat huisjes ding wat ze in die studio heeft laten bouwen is wel heel eehm bijzonder
Klopt. Zo had ik hem ook helemaal niet bedoeld.
Ik zat gewoon mezelf te irriteren toen ik die vlog keek, dat gooide ik er even uit in een post en meer dan dat is het niet.
Zoals ik al zei in m’n post, ik ben erg dankbaar voor m’n leven in m’n kleine huissie. Kortstondige irritaties over een vlogger staan daar los van.
Dan ben ik benieuwd wanneer sereen in de sticker business gaat. Zul je zien dat ze al jaaaaaaaren stickers spaart ofzo
Ik vind het zelf een grijs gebied, landsgrenzen zijn ook alleen maar denkbeeldige lijnen die door ons zijn bedacht, het is niet alsof die echt invloed hebben op verspreiding van een virus. Als ik het me goed herinner woont ze in Brabant, dan is België een stuk dichterbij dan bijvoorbeeld Groningen. Het zou natuurlijk vreemd zijn als ze wel 3 uur naar Groningen mag rijden omdat het binnen de landsgrenzen ligt, maar niet 30 minuutjes naar België omdat je dan toevallig de grens over moet. Ik snap haar heel goed in dit geval.
Overigens zijn die regels op dit moment inderdaad wel zo dat je 10 dagen in quarantine moet als je in België bent geweest. Maar dit lijkt me nou een situatie waar je met het opvolgen van de meeste maatregelen (afstand houden, mondkapjes, niet onnodig onder de mensen zijn) prima je gezonde verstand kan volgen i.p.v. alle officiële regels.
Dat ligt er ook aan wat Belgie van Nederland vind. Zijn wij geel bij de buren? Of oranje