Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik lees online dat 30 tot 40 procent van de huwelijken in een scheiding eindigt, maar geregistreerde partnerschappen worden volgens mij niet meegeteld, dus dat zal dan wel kloppen, die 50% plus.

Ik huur ook snel ff een tweede appartementje just to be sure haha wat een deprimerende cijfers

18 likes

Ik kijk net de vlog van Bonnie. Ze krijgt ook een massagekussen voor kerst maar vindt het helemaal niet prettig en gaat deze retourneren! Hoe kan dat, ik ben zo gek op Roxy (ja mijn moeder en ik hebben “haar” een naam gegeven, relax = Roxy)

Oh zie wel dat het een andere type is dan die van het forum!

2 likes

Pfff overal weer die domme graze samenwerkingen. Rot op met je doos konijnenvoer. Hoewel Co (with the flow) nog wel d’r best had gedaan om er een leuk filmpje van te maken.

11 likes

Ik zat echt te cringen tijdens dat filmpje van Co. Vreselijk haha

Ik vraag me echt af of er mensen effectief die graze boxen kopen? Zou dit zo nomineren als meest nutteloze product van 2020.
(Handgel daarentegen sowieso meest nuttige product van 2020 :nerd_face:)

7 likes

Ik vind het ook een dom product. ben altijd benieuwd waar bedrijven het budget vandaan halen om zo’n stomme producten zo groots te promoten. T zal misschien toch genoeg opleveren ofzo voor die 3 nootjes.

2 likes

Die hierboven staat is volgens Bonnie niet fijn dus.

Op het forum was iedereen positief over:

Bekijk Beurer MG145 - Massagekussen - Infrarood & Shiatsu Massage op: https://www.bol.com/nl/p/beurer-mg145-massagekussen-infrarood-shiatsu-massage/9000000012514708?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Roxy dus

1 like

Heb er twee gekocht zodat m’n vriend nog de illusie had mee te kunnen snacken de weken voor zijn marathon.

Ik heb dus zo’n massage gun (dezelfde als Elise) en dat is echt zoooo top! Je komt echt helemaal exact op die spier zodat dat lekker steekt (zulke pijn is fijn) en daarna is alles mega soepel en los. Echt ideaal sinds mijn masseur dicht is door corona. Die knoet harde ballen die zo aggresief ronddraaien op net de verkeerde plek vond ik ook niks. Dat ding heb ik ook gehad.

2 likes

Dit klinkt top, heb je een linkje naar deze gun?

3 likes

Jaa, je kunt er zelf wel bij maar het is wel 10x chiller als mijn vriend het doet anders moet je je arm in zo’n rare bocht wringen.

@kleinmaargroot https://www.bol.com/nl/p/jumalu-massage-gun-massage-apparaat-met-30-verschillende-standen-4-opzetstukken/9300000008814647/?s2a=

Ik had hem een paar maanden geleden voor 49,95 maar hij is populair dus ze hebben de prijs wat omhoog gegooid zie ik. Ben wel echt fan, je krijgt er ook een fancy koffertje bij.

18 likes

Ik zie een nieuwe forumtrend aankomen.

16 likes

Ohh nu wil ik deze ook

ok besteld

4 likes

Net de video gekeken van Jessie en haar nieuwe woning, echt leuk om te zien dat ze bijna alles zelf doet. Muren verven en meubels in elkaar zetten. Heerlak.

14 likes

Oh… besteld

Ik snap wel waarom iedereen dit wil.

2 likes

image

9 likes

Wel leuk van bol dat ze er dan bij zetten dat ie in prijs is verlaagd :joy: maar wil deze nu sowieso

1 like

Dit is dus serieus wel m’n current situation :joy:

2 likes

DIe guy vanaf minuut 7 is vet homofoob en ineens komt hij met jaa ik werk voor de ministerie… Ehhh okee hopelijk is hij nu zn baan kwijt dan.

9 likes