Ik weet ook niet wat ik dan van haar verwacht hoor, ik vind het logisch dat ze zo’n makkelijke/goede #spon accepteert en ik snap ergens ook wel dat ze de nood voelt het te verantwoorden, omdat ze het vroeger inderdaad een beetje belachelijk gemaakt had. Misschien moest ze dat vanuit Hello Fresh zelfs wel doen, wie weet.
Maar bij die minutenlange uitleg kan ik toch alleen denken
Na de vorige vlog met minutenlange uitleg van het nieuwe uploadschema
Sowieso is hellofresh spon zo doorzichtig. Heb het vandaag dus al voorbij zien komen in Mascha’s vlog, Monica’s insta story en nu dus bij Bonnie
Ik heb alleen die van Bonnie en Mascha gezien en die maakten ook nog eens hetzelfde gerecht
Zou er speciaal voor Bonnie iets tussen zitten met pommes duchess met kapucijners en een random vegaburger
Haha ik heb het nog nooit op
Maar kon wel altijd lachen om Bonnie die dan 100 hak potten kocht als ze in de aanbieding waren haha (doe ik ook met aanbiedingen).
Goh, ik dacht eens even zien of Martine (onze Corona ontkenner) alweer tot inkeer is gekomen. Dit is het eerste wat ik zag en ik weet direct weer waarom ik haar met heel veel liefde heb ontvolgd.
Ik ben wel benieuwd wat zo’n HF spondeal oplevert. Weet iemand dat?
Ik ben vooral benieuwd want het kost.
Aangezien je €45,- korting krijgt de eerste maand. Ik vind het op de website niet echt duidelijk.
Ik betaal 40,95 per week volgens mij. Dat is voor 3x avondeten voor 2 pers. Dat is iets minder dan €7 p.p. per avond
Is het niet over drie maanden? Eerste box 20, tweede 15 en derde 10 euro korting
Heb ik gister op mn faaaavo #tatta
Wat vinden jullie leuk om te zien in een vlog? Ik ben gewoon benieuwd want ik vind heel veel dingen irritant, zoals boodschappen hauls maar zoveel vloggers doen dat?
- Sfeerbeelden
- Boodschappen haul
- Time lapse opruim filmpje
- Gewoon opruim stukje met praten
- Unboxing van pakketjes
- Intro filmpjes zoals Rodi Fissa
- Zingen/dansen
- Make-up opbrengen
- Look van de dag laten zien en waar de kledingstukken van zijn
- Koken
0 stemmers
Pleaseee niet zingen of dansen zo ongemakkelijkkkkk
Haha, ik bleef maar aanvinken. Toen dacht ik; volgen mij vind ik vlogs überhaupt gewoon kut.
Dan moet je toch juist niets aanvinken?
Nee aanvinken wat je wel leuk vindt!!
Oeps, ik zie nu dat de poll per ongeluk anoniem is. Ik vind zelf uit dit rijtje alleen leuk om de outfit te zien maar ook niet altijd want als het saai is dan niet.
Ook nog verkeerd gelezen! Suf. Maar ik vind dus niets leuk, haha.