Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Bertie heeft haar vrouwelijke energie natuurlijk helemaal onder de knie.

3 likes

En daarnaast is ze naast ‘boerin’ en DJ nu ook nog Statenlid. #echtepowervrouw.

6 likes

Ja tof wijf ben ik he! Trots op Bertie :grimacing:

4 likes

En dat ook zonder krabbenmand-effect in Zeeland. :crab:

1 like

Ja denk ik ook nu ik Mafke er ook in hoor inderdaad (had dat de eerste keer luisteren helemaal gemist). Ik ben ook fan, vind dat je daar geen sorry voor hoeft te zeggen! #noshame

3 likes

Haha same ik heb ook echt een Nederrap playlist voor in de sportschool. Lil Kleine en Famke Louise hebben echt goede sportnummers (Maar ook Kraantje Pappie en DJVT en Yes-R hahahaha)

Ben wel een beetje bezorgd om m’n Your Top Songs 2019 op Spotify

16 likes

Deze post is ondergewaard en heeft te weinig likes.

Mmmh de gedrukte versie van Maja magazine (van Jennie from the blog) is nu nog niet uitverkocht, in tegenstelling tot het eerste nummer. Ik heb het nu ook niet meer gekocht, veeeeel te duur voor wat je krijgt. Duurder dan de LINDA. :sweat_smile:

4 likes

Geen idee of het al genoemd is hoor, maar in de commercial van Powned lijkt Frances / Francis van ‘wijlen’ Foodgloss te zitten. Of ik ben gek hoor :sweat_smile: dat het iemand is die sprekend op haar lijkt. Dacht: toch eens vragen hier of ik de enige ben die denkt dat zij het is.

Ugh, hopen dat ze dat arme beestje dan wel ook echt een thuis wil geven en niet om de eerste de beste reden weer wegbrengt.

1 like

Ze had ook nog eens heel veel konijnen. Was ook een vreemd verhaal, zaten met z’n allen op het balkon.

1 like

En een cavia flat toch?

1 like

Om @grace te quoten: “wat een kutverhaal”
 wauw

2 likes

Enerzijds vind ik het wel logisch dat een fysieke versie duurder is dan de Linda gezien de oplage en investeringen die gedaan moeten worden om het tijdschrift van de grond te krijgen. Ik heb ook de eerste publicatie gekocht maar vond het enigszins tegenvallen. Maar ik vond het tijdschrift puur op basis van de inhoud de fysieke aanschafprijs niet waard. Dan moet ik wel de kanttekening plaatsen dat ik niet behoor tot de beoogde doelgroep omdat ik geen zzp-er/zelfstandige ben en daardoor de meeste vaste rubrieken voor mij niet zo interessant kunnen zijn. (Wel ooit van plan ben om iets op te starten maar dat is nu niet zo relevant.) Maar ik vond de illustraties en de algemene vormgeving misschien te cutesie in verhouding met het type content. Maar het is ook wel moeilijk om alles perfect in balans te krijgen en soms kan dat best even voordat je je draai hebt gevonden als je een nieuw tijdschrift lanceert. Ik vind het wel heel tof dat Jennie het risico heeft durven te nemen.

3 likes

“Voor de ondernemende vrouw van nu.” Waarom ziet het er dan uit als een blad voor tienermeisjes?

3 likes

Als ik elk nestje dieren waar ik van hoor een teken zou vinden zou ik ook echt een probleem hebben.

Ik wil graag een paard maar dat past niet in mijn rijtjeshuis. Maar toen een pony op de manege drachtig bleek
 Ja wie ben ik om tegen het lot in te gaan?

7 likes

Teske zegt in dit interview dat haar contract bij TopNotch nu klaar is. Ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan!

1 like

Ja want als je ‘heel bewust’ continu vliegt ipv ‘onbewust’ dan heeft het vliegtuig geen uitstoot meer. Goed he?

48 likes

Blijkbaar begint verandering bij Noor niet bij jezelf maar moeten anderen het doen n.a.v. jouw tips.

8 likes

Ja maar je snapt het niet, het was allemaal echt veeeeeeeel zwaarder dan verwacht dus echt heeeeeeeel erg voor haar

Wens dr succes met dr puppy en baby :roll_eyes:

1 like