Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Haha het doet me gewoon denken aan het verhaal van een kennis, die vergeten was bij het gemeentehuis een nummertje te trekken en zo naar de balie loopt (uiteraard zat er niemand anders in de wachtruimte). Dus die vrouw achter de balie zegt, u moet eerst een nummertje trekken hoor!!1!!! Dus die kennis verontschuldigt zich, maar ja ze staat er al en er is niemand anders. Maar nee ze moet echt een nummertje trekken van de mevrouw. Nou zij loopt terug, trekt een nummertje 45, gaat ook maar zitten en dan drukt die vrouw pas op dat knopje: NUMMER 45 GRAAG.

Ik schaam me nu echt want ik werk niet bij een gemeente maar ik ben wel echt een beetje zo. Als mensen geen afspraak hebben of te vroeg zijn wachten ze maar lekker. Net goed vind ik dat. Ik heb dan namelijk snel het gevoel alsof mensen vinden dat hun tijd belangrijker is dan die van mij.
Gelukkig voor die mensen is mijn baas wel heel klantvriendelijk en is het dus beleid dat je iemand wel meteen helpt.

Volgens mij zegt niemand dat het een onredelijke vraag is van Lotte, maar haar reactie vind ik wel onredelijk. Je weet toch helemaal niet of die baliemedewerker onvriendelijk was. Dat hoor ik Lotte ook niet zeggen. Die vrouw had gezegd: dat gaat helaas niet. Is dat onvriendelijk?

Precies dit!

Dat vind ik anders hoor, dat slaat in mijn ogen ook op niks haha… :joy:

Ik vind dit juist zo heerlijk altijd een nummertje pakken :geek:

:drooling_face::joy:

Het is wel iets anders en ook een ‘erger’ voorbeeld, maar aangezien Lotte uiteindelijk toch eerder geholpen werd kwam het ook op mij over alsof die vrouw in eerste instantie gewoon niet zo flexibel was.

Vind het verder echt zo opgeblazen hier. Ze legde zich er toch ook gewoon bij neer. En snap haar reactie wel. Tis niet alsof ze eiste eerder geholpen te worden of die vrouw verrot heeft gescholden of wat dan ook.

Vind het wel meevallen. Mensen reageren op de video, kun je verwachten. Ik vind eerder dat Lotte het ‘probleem’ opblaast en niet zo flexibel is in deze situatie. De balievrouw doet haar werk in mijn ogen gewoon. Maar goed dat is mijn mening, ieder zijn eigen mening natuurlijk!

Als bij mij de wachtkamer leeg is, is dat omdat ik dan ANDERE DINGEN moet doen, die OOK die dag moeten gebeuren. En als er dan iemand komt die er eigenlijk een uur eerder of later had moeten zijn, krijgt die vast ook het gevoel dat ik “hem/haar toch even snel kan helpen, er is verder toch niemand”, maar als ik dat doe krijg ik andere zaken niet gedaan.

Kortom: ik snap die vrouw prima. :joy:

Hé Jessica ben je er nu wéér? Ja ik ben er weer. Want er is een nieuwe video met Bram. Deze keer is hij niet in de buurt, maar wel bij Anna Nooshin. Ik vind het een prima video, maar vind zijn eigen video’s leuker.

joejoe

Dit is omdat op veel plaatsen zo geregistreerd wordt hoeveel mensen er zijn geweest. Maar goed dan kunnen ze dat wel even uitleggen moest dit het geval zijn. Anders lijkt het wel puur om het principe.

En verder vind ik het gek dat Lotte er automatisch vanuit gaat dat mensen geen ander werk en verplichtingen hebben als er niemand zit te wachten. Maar dat had die baliemedewerker ook even kunnen zeggen.

363 Likes, 37 Comments - Lisanne van der Vaart (@lisanneleeft) on Instagram: “Wees lief voor jezelf vandaag! Ik dacht, ik herinner je er even aan. . Ik vind het best lastig om…”

LAK JE NAGEL :weary:

Ik vind de video’s van Bram in de buurt altijd heel grappig, maar ik vraag me bij hem wel zo erg af of hij nou een typetje speelt of niet. Ik dacht eerst dat dat sowieso zo was, maar hij gedraagt zich altijd op dezelfde manier, ook in andere video’s zoals deze. Anna reageerde ook ergens onder die video dat hij zonder camera precies hetzelfde is maar ik kan me dat bijna niet voorstellen haha.

Jaaaaaa nu zie ik het, zij heeft precies die enge blik zoals temptation fabiola prrrr gucci gang heeft.

Even fotootje zoeken

Ik vraag me dit ook nogsteeds af ja. In bijvoorbeeld de Instagram stories van zijn vriendin doet hij ook zo. En inderdaad in andere video’s, tijdens slam opnames etc. Dus ik denk eigenlijk dat hij echt zo is. En als dat zo is vind ik hem eigenlijk nóg leuker.

Haha ja het is een typetje!

Hij maakt ook radio (?) bij Slam FM en daar is hij wel gewoon “normaal.” Hij heeft trouwens ook een hele knappe vriendin (vooral volgens schoonheidsstandaarden), goed geregeld zeg :scream: @didishanna op instagram

Ik vind hem bij slam nog steeds hetzelfde als in de ‘Bram in de buurt filmpjes’ en op Instagram haha. Alleen net wat minder dat ongemakkelijke wat hij op YouTube en Instagram wel heeft.

Ja wat ik dus wil zeggen, zegt @Blush hier onder heel makkelijk haha. Ik denk ook dat hij echt zo is, alleen dat bij ‘Bram in de buurt’ bijvoorbeeld alles net wat aangedikt word en hij alles wat ongemakkelijker maakt dan het is.

Ik denk dat hij echt zo is, maar in video’s gewoon net wat meer overdreven.

Edit: deze is ook leuk!

Jaa deze vond ik ook leuk! Toffe vriendin lijkt het me.

Die met Anna vond ik net niet, ze ging zichzelf ook ‘droger’ voordoen bij hem. Verder geloof ik inderdaad ook dat hij echt zo is, maar het aandikt op youtube.