Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Mijn vriend zag eens een blog die dus nog niet af was waar een lorem ipsum op de hoofdpagina stond en zei ‘oh dit kan ik niet lezen hoor, ik kan geen Latijn’. :two_hearts:

32 likes

Jaa! Ik was aan het twijfelen of ik hm zou kopen maar ik vind het inderdaad heel duur. Ik vind het wel iets aangeven dat het 2e nr nog niet uitverkocht is…

Oh wauw ja inderdaad, ik heb dat met veel video’s dat ik denk wat is nou wel en niet gesponserd…

1 like

Goede reactie, jammer dat ze niet reageert. Zegt dan weer veel over haar. Ze doet alsof ze goede dingen doet voor het milieu, maar daarnaast shopt ze zoveel en krijgt ze altijd zoveel van nakd. En na een tijd gaat ze haar kast weer opruimen voor nieuwe dingen en zegt ze dat ze met minder kan leven…

Welkom op het forum @charlotx :smiley:
Je kunt ook in één bericht op meerdere mensen reageren, ik kan me voorstellen dat je dat nog niet wist! Je kunt het @ teken gebruiken om mensen te taggen, maar je kunt ook mensen citeren. Dit doe je door op het pijltje rechts onderin de post te klikken en te reageren, vervolgens klik je in jouw bericht het tekstballonnetje links bovenin aan. Dan wordt de tekst in jouw bericht gekopieerd. Dat kun je zo vaak herhalen als je wilt! Dan hoef je niet drie keer een losse reactie te plaatsen.

12 likes

Anna Nooshin doesn’t skip leg day.

63 likes

Haha ik snapte dit helemaal niet totdat ik op de foto klikte :joy:

2 likes

Waaaauuw als je bij die foto je hand boven de rode streep legt, dan verwacht je zoiets anders achter je hand. Zelfde geldt als je je hand aan de onderkant van de rode streep legt, ziet er zo gek uit!!

Komt haar bikini uit 1830?

18 likes

Ik denk écht dat het haar misschien niet is opgevallen, want ik vind het ook niet haar stijl!!

3 likes

“Weet je wat ik denk?’, zei ze. ‘Ik denk dat jij die dieren nodig had toen het niet goed met je ging. Maar dat je ze nu niet meer nodig hebt’. Dat gaf weer nieuwe stof tot nadenken.”

Omg, wie zegt zulke dingen? “Oh ik heb ze niet meer nodig” alsof het om een object gaat.

34 likes

Wie weet ook alweer hoe het zat met dat varkentje? Die blog bestaat niet meer en als ik op haar nog wel bestaande blog zoek op Belle krijg ik alleen lelijke oorbelle(n) te zien.

1 like

Ze had dat varkentje ook echt in een opwelling gekocht en ze woonde in een appartement zonder tuin. Ze had er blijkbaar niet over nagedacht dat varkens een tuin nodig hebben en dat wroeten heel belangrijk voor ze is.

1 like

gaat dit allemaal over die gekke zweverige Suzanne?

over die dieren en dat varkentje etc?

Hoe langer ik naar deze foto kijk, hoe meer het geheel
Op de cover van een boeketreeks romannetje lijkt…

4 likes

wat een vreselijk naar mens als ik dit zo allemaal lees en die blog van haar, bah.

1 like

Er was nog iets met haar. Die Suz. Een online brief aan iemand over een ziek kindje?

5 likes

Ja dat was het inderdaad. Man man man… ik viel toen nog net niet van mijn stoel van verbazing.

4 likes

Dafuq.

  • Ik eet liever een eigen gemaakte taart die deels bestaat uit rare eetbare lipstick
  • Ik eet liever een taart die voor een deel uit dode maar eetbare insecten bestaat

0 stemmers