Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Iedereen “staat aan” als er gefilmd wordt denk ik.

Daar heb je een punt ja. :wink:

Ik ken hem van vroeger, hij is in het “echt” ook zo.
Alleen idd uitvergroot.
Leuk feitje; hij is ook 1 van de 2 makers van de original internetgekkies

Zo ongemakkelijk, geweldig. Ik ben als een fan alles aan het kijken

Zo dan ben je echt legendarisch haha net zoals de makers van mastermovies

Iemand de nieuwe video gezien van Jenna Marbles? Is dit normaal??? :open_mouth::sweat_smile: Ik heb zelf namelijk helemaal niks met planten.
Edit: wel leuke hobby eig! en ze weet echt veel erover.

Het is dat ik in een klein studiootje woon, als ik in zo’n megahuis zou wonen zou ik denk ik ook wel zoveel planten hebben.

Het is ook echt een leuke hobby en best wel verslavend. Als je op een gegeven moment meer weet van planten ben je geneigd om meer planten te gaan kopen en dan kun je je planten ook nog eens stekken en die stekjes kun je weer ruilen met anderen en zo houdt het nooit op.

Ik wil ook heel erg graag meer van planten weten maar weet gewoon niet waar te beginnen :weary:Ik weet echt helemaal niks (ja ze hebben water nodig, dat was het).
Volgens mij is hier wel een plantentopic toch? Misschien ga ik daar eens beginnen met lezen.

Begin met een pannenkoek. Daar kun je weinig aan verpesten, die zijn heel snel blij en maken snel baby’s die je heel makkelijk kunt stekken.

Ja! Er staan in dat topic ook wel tips over makkelijke planten om mee te beginnen! Je hoeft ook helemaal niet meteen te weten welke plant wat in welke hoeveelheid nodig heeft (licht, water, luchtvochtigheid, eventueel voeding enz.). Als je gewoon met één makkelijke plant begint, zorgt dat hij genoeg daglicht krijgt en dat je hem niet verzuipt kan het niet misgaan. Dan kun je je er langzaamaan iets meer in verdiepen.

Opzich met die nagellak kan ik nog leven. Ik kan zelfs nog leven met dat witte tanktopje met bh wat er lichtelijk uithangt. Maar de tekst eronder is weer een ‘ik rol met mijn ogen’ -moment.

Mijn volgersaantal daalt vrij snel, en dat begrijp ik ook, om eerlijk te zijn. Omdat het niet interessant is om te kijken naar iemand die de hele dag thuis is. Of niets uitvoert. En die daar vooral zelf ook humeurig van wordt.

Ik vind het zo een slachtofferrol momentje, eerst twee hele stukken erover dat je lief voor jezelf moet zijn [zoals ook op de postcard staat] en dan wel nog een stuk erachter knallen met ja ik ben ook niet interessant om te volgen. Het komt over alsof ze vist naar mensen die gaan roepen “Nee, Je bent wel interessant”

Dat is echt mijn droom, love zoveel planten! Alleen ik woon echt in een donker huis, kleine ramen, weinig daglicht. Mijn geliefde fiddle leaf fig (vioolbladplant?) is dood gegaan :frowning:

Jipp gaat een youtube account aanmaken voor Liv en een vriendinnetje van haar. Het kind is 4 (5??). Wanneer gaat hier eindelijk regelgeving over komen. En hoe kunnen ouders dit naar henzelf verantwoorden. Ik vind het treurig…

vind dit echt heel erg gestoord. Precies dat daar een regelgeving voor moet komen, die kinderen kunnen zelf nog geen beslissingen maken en misschien zijn ze het tegen de tijd dat ze dit wel kunnen het er helemaal niet mee eens, maar dan is het al te laat.

Volgens mij postte ze later dat het alleen een serie zal worden op haar eigen channel. Nog steeds niet handig lijkt me maar ja haar hele channel draait op haar kids

Huh zij ging toch juist een tijdje “offline” ofzo, dat ze haar kinderen niet meer in beeld wilde brengen

Dat was nog geen maand geleden inderdaad. :sweat_smile:

Dat was welgeteld 6 dagen geen foto posten :joy:

Oh Teske heeft een nummer gemaakt met de zanger van Chefs Special? Onverwachts. En Mert is de regisseur, Teske producent en Alwin heeft ook iets gedaan.

Ja, precies wat net ook al gezegd werd, dat waren zes dagen. Als je die tekst gaat lezen slaat het ook helemaal nergens op. Het eindigt ongeveer zo:

“But in the end of the day it’s all about them, and guess what: they are happy little nuggets. And I will always have the urge to stand up for them”.

Ja, behalve dan wanneer je hun privacy totaal niet waarborgt. “het is all about them” jaja, voornamelijk de eigen portemonnee toch? Sorry ik kan hier echt slecht tegen.