Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Niet mijn smaak veel plezier ermee, maar wel heel tof voor haar!

Ja en merts zusje heeft ook meegedaan aan de productie leuk

Pfoe ik ben wel jaloers dat ze hem heeft aangeraakt.

Pff de uitspraken van Sanny kan ik niet meer aan hoor:
“Ik wil ooit een vakantiehuisje. Nou ja, ik zeg ooit, maar dan moeten we er gewoon een visionbord van maken”
“Soms als er iets gebeurd zie ik het als teken van het universum”

Een visionboard voor een vakantiehuisje?! :joy:

Ja want als je het maar goed genoeg visualiseert dan gebeurd het ook!!

Ik vind het wel een leuk nummer eigenlijk! Het doet me wel heeel erg denken aan een ander nummer, vooral het stukje met “kom bij jou”. En de muziek doet me denken aan petit biscuit/flume.

Ik begrijp nooit waarom Teske zo ‘mauwerig’ zingt. Ik heb er geen verstand van, maar het is toch mooier als je ‘voluit’ zingt ipv zo’n opgezet zeikstemmetje?

Volgens mij is dat een trucje, ze kan op deze manier best een leuk deuntje zingen maar ze heeft gewoon geen volume en een vrij beperkt bereik. Dus nu klinkt ze nog interessanterig.

Edit: geen haat enzovoort, zelf kan ik al helemaal niet zingen, love alle teskes

Ik keek de vlog van Yara en daarin begint ze ineens een minuut lang te praten over een nieuwe zilvershampoo. Duidelijk spon (Of het nou gekregen of betaald is, gezien haar grootte denk ik het laatste). Maar ze zegt er niks over en het staat ook niet in de beschrijving. Ik vind dat echt zo stom.

Van mij mogen de reclame uitingen wel een beetje richting het systeem in Duitsland en andere landen waar duidelijk aangegeven moet worden of iets een (betaald of onbetaalde) promotie is

Noor heeft dezelfde spon en het stond bij haar wel in de beschrijving. Maar bij Yara staat het inderdaad niet! Volgens mij schrijft zij nooit wat spon is.

Ja dat zou echt goed zijn. Ik voel me anders echt een beetje genept. Heb heel die shampoo niet nodig maar wat laat je dan allemaal nog meer zien aan spon? En onbewust is iedereen er toch gevoelig voor.

Als Lotte er niet zo’n probleem van had gemaakt en meteen iemand ging bellen om haar op te halen om letterlijk 40 minuten te overbruggen door haar eigen schuld, had ze gewoon geluk gehad. Als ze gewoon was gaan wachten, had ze na vijf minuten gehoord dat ze toch geholpen kon worden, niks aan de hand. Ze kruipt heel erg in een slachtofferrol, om iets wat ze zelf fout doet en iemand anders niet voor haar op lost :woman_shrugging:

Dat zoetsappige gelul van Martine over dat zingen in die instastories echt :exploding_head: Ik snap niet dat je zo de behoefte hebt om te delen dat waarschijnlijk jonge* meiden je een bericht hebben gestuurd om te laten weten dat ze ontroerd waren door haar. Ik werd er zo ongemakkelijk door dat ik er snel doorheen heb geklikt. Maar good for her dat ze zo blij is met haar eigen zangtalent.
*Dit bericht staat vol met aannames.

Ik vind dit we weer heel zuur. Het is 1 story met een geschreven bedankje. Als haar inbox echt vol was (vraag me wel altijd af wie die berichtjes dan sturen) niet meer dan redelijk. Ik ben normaal allergisch voor Martine, maar vond dit best meevallen

Scarlet zit naast hunter in de vlog en vertelt over hoe het misging tijdens het verschonen van de luier. Op zich niet zo erg, maar ik herinnerde me dit artikel nog, en dat gingen ze zeker niet doen: http://ikvrouwvanjou.nl/2018/08/ons-kind-op-social-media-onze-regels/

Dat kan dat je het zuur vindt, ik vind berichten over een “ontplofte inbox” overdreven. Ze zit sowieso in m’n allergie zone, snap er echt niks van. Vroeger vond ik haar oprecht heel leuk.

Ben toch wel benieuwd waar je dit vandaan haalt? Geen aanval, maar ik heb zelf een selectie doorlopen (+ heel veel van mijn vrienden, voor o.a. geneeskunde) en hier komt echt bij niemand geld aan te pas? Bij de selecties wordt echt gekeken naar gemiddeldes en hoe geschikt je bent. Zelf moest ik ook een kennis test maken, waar ik achteraf ook de resultaten van kreeg. Ik ben niet toegelaten destijds, maar dat kwam door mijn eigen gebrek aan voorbereiding en dat zeggen ook veel anderen die niet toegelaten zijn. Volgens mij worden je gegevens zelfs geanonimiseerd tot een cijfertje zodat het niet meer terug te traceren valt (maar dit weet ik niet zeker)

Dat iets in jouw vriendenkring niet gebeurt betekent helaas niet dat het verder niet voorkomt. Bij Hogeschool Stenden kon je onder andere tegen betaling aan een diploma komen; https://www.ad.nl/binnenland/in-qatar-krijg-je-zo-een-nederlands-hbo-diploma~aa67f8f6/

Ik denk ook dat mensen niet heel open zullen zijn over eventuele schenkingen om het studietraject zo wat makkelijker te maken. Dus ik vind het ook niet gek dat mensen over het algemeen het idee hebben dat dit niet gebeurd.