Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

In veel rode lipsticks zitten luizen voor de kleur dusja opzich doe je dan beide. :stuck_out_tongue:

4 likes

Was ze toen tijdens al die ophef ineens dusdanig offline (weekendje weg oid) dat Vera het voor haar moest opknappen, om de schade voor hun site te beperken?

Ja!

Geen aanval naar jou, maar vind het grappig hoevaak deze vraag gesteld is de afgelopen dagen. En hier stonden er nog meer onder.

47 likes

Haar reactie op de bovenste comment. Daarin herhaalt ze het eig gwn :s

1 like

Nee want de inhoud doet er niet toe. Dat was immers al via e-mail uitgepraat met de betrokkenen. Dat ze dan meteen een e-mail had gestuurd in plaats van een open brief als ze het zo nodig kwijt moest :roll_eyes:

3 likes

Die meid heeft voor mij het tegenovergestelde van een gunfactor.

7 likes

Moet hier zooo om lachen. Ooit een keer stage gelopen bij een bedrijf. Dat bedrijf had een website gemaakt voor een klant (maar nog niet gevuld met de echte tekst) en toen belde de klant met de vraag waarom de website in het Latijns was.

8 likes

@fiooltjes
Maar het is toch ook Latijn? Die tekst is toch oorspronkelijk van Cicero of zo?

*oh blijkbaar niet Latijn dus. :joy:
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/114222/description-of-the-lorem-ipsum-dolor-sit-amet-text-that-appears-in-wor

2 likes

Hahaha, ik dacht dat het ook Latijn was. Ging er meer om dat ze niet snapten dat het een vultekst was (want waarom zou je in Nederland een website in het Latijns maken voor een Nederlands bedrijf?) :upside_down_face:

1 like

Oeps, alleen maar goed!

Deze video’s vind ik top! Maar dat geschreeuw in al zijn andere video’s kan ik echt niet handelen.

2 likes

Ik vraag mij bij dit soort video’s altijd af of het echt is haha, of dat ie gewoon op meerdere plekken een stukje heeft gefietst voor de beelden en dan weer verder met de auto haha.

3 likes

Binnenkort komt een aflevering waarin hij in 24 uur bners zou ontmoeten (oa mark rutte) en mn vriend, die bij de opnames van 1 van die beroemdheden betrokken was, zei dat het allemaal heel nep was wel. Dat alles spontaan moest lijken maar eigenlijk in scene werd gezet + hij heeft die mensen ook niet allemaal in 24 uur ontmoet (hij was al langer dan 24 uur bezig toen hij opnames bij m’n vriend ging maken en moest toen nog wat mensen doen). Dus idk :woman_shrugging:t3:

20 likes

Ja het lijkt mij ook sterkt dat alle opdrachten in 24 uur lukken. Op tv is ook heel veel nep en in scene gezet, en op youtube is dat bij dat soort dingen echt niet anders denk ik.

3 likes

Ik denk dat Suz niet weet wat ze ziet als ze binnenkort haar statistieken bekijkt :smirk:

Ze heeft me trouwens wel ooit onbewust ‘ge-influenced’: ik kwam haar ‘oude Bas’ een flinke tijd terug op Tinder, en heb 'em naar rechts geswiped, mede omdat ik hem altijd zo leuk over vond komen bij haar.

22 likes

Ik heb het dagen geleden gelezen maar heb precies hetzelfde gevoel en kan het ook nog niet echt loslaten. Heb op het punt gestaan om haar een dm te sturen via Instagram, maar ik dacht: wat schiet ik hiermee op. Maar het is echt heel heel erg misplaatst, dat hele ‘artikel’.

1 like

Niet sturen hoor! (of ten minste, als jij er daardoor ‘vanaf’ bent, dan zou ik het wel doen).
Maar het is zo’n hoop onzin, daar kun je denk ik geen zinnig gesprek meer over voeren, daarvoor ligt het te ver van de werkelijkheid. Denk dat wij beiden (en met ons vele anderen) weten dat als het aan de grootte van de wens had gelegen, lang al raak was!

3 likes

Mededeling: beutyblogtopic, andere youtubers-topic en mommybloggerstopic gesloten

Beste leden,

Helaas hebben wij als moderatorteam opnieuw moeten vaststellen, dat de grenzen van het fatsoen zijn overschreden en er informatie over woonadressen is gedeeld in een van deze topics.

We hebben ons altijd maximaal ingezet om deze topics hier zo snel mogelijk van te zuiveren en zijn blij dat dat tot nu toe goed is gelukt, maar het gevaar is simpelweg te groot dat we er eens een keer niet op tijd bij kunnen zijn.
Tot onze spijt zien we ons daarom gedwongen tot een drastische maatregel: het beutyblogtopic, youtuberstopic en mommybloggerstopic zijn bij dezen gesloten.

Wees gewaarschuwd: zoals in de huisregels ook vermeld, is het niet toegestaan eenzelfde topic te openen wanneer het is gesloten door de forumbeheerders. Dat is in deze situatie ook nadrukkelijk het geval; zulke initiatieven kunnen dan ook gevolgen hebben.

8 likes