Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Vind dit echt geweldig. Maar snap ook dat sommigen haar niets vinden. Heerlijk ook hoe zij en Emma met elkaar omgaan. I HATE IT, I HATE IT

2 likes

Jaa! Love Emma en Alice

Moest ook zo lachen om deze :joy::

11 likes

Haha love it. Ik heb dat dus een beetje overgenomen en nu moet ik echt oppassen dat ik dat niet te pas en te onpas zeg, ook op m’n werk :speak_no_evil:

2 likes

‘Straks komt die schaar in m’n oog… ik hoop het’

Hahhahaha

9 likes

Ik snap hier niks van

1 like

Co is Rachel ook al voorbij, bizar!

1 like

Kellycaresse heeft een foto gedeeld van haar meisjes. Toch gek om ze eens van voren te zien! En ik had er een heel ander beeld bij ofzo. Gek hoe je dat toch invult voor jezelf.

9 likes

Dat Wildeburg festival kan je toch ook gewoon echt niet van vrijdag tot maandag vol houden zónder pillen, of wel? Als ik zo de stories zie van Rasjel denk ik echt dat ze zwaaaaar een weekend naar de tering zijn allemaal daar haha

1 like

Denk dat je ander gerei nodig hebt, pillen alleen gaan je niet redden haha

wat bedoel je dan? :see_no_evil:

Een festival dat Wildeburg heet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

oeps sorry dat citaat moest er niet bij, ik bedoelde wat er met ‘ander gerei’ bedoelt werd

Haha ik snapte het al niet, bedoel er andere drugs mee! En wat voor drugs, ja kan van alles zijn denk ik

1 like

Ja oké. Eerder een beetje pep misschien idd. Maar omg drie dagen feesten tot 7 uur ‘s ochtends hou je anders toch ook niet vol?!

Ik hou één nacht al niet vol hahaha, chapeau! Word altijd echt heel down als ik zie dat het licht wordt. Ze neemt het er in ieder geval wel van. :ok_hand:

1 like

Drie dagen is nog wel te doen vind ik eigenlijk. Maar goed aan de stories te zien twijfel ik er niet aan dat ze wat gebruikt hebben hoor.

1 like

Het eindigt vanavond al om 00.00. Maar inderdaad dat zal zeker ook pep/coke zijn naast een pilletje.

Kan me herrineren dat ze tijdens ADE ook een keer een foto poste waarop ze zei dat ze met 1 been in het graf stond haha

1 like

Drie dagen doorgaan op alleen koffie? Daar is deze oma veel te moe voor maar ik was al oma toen ik 18 was. Om 02.00 begin ik te gapen.

4 likes

*bla bla lang verhaal kort:

Ik snap niet dat sommige mensen niet kunnen geloven dat lang feesten niet áltijd hand in hand gaat met drugs, al gebruiken veel mensen natuurlijk wel op zo’n festival.

15 likes

Oh nee hoor ik heb zat vriendinnen die met alleen wat drankjes op het ook tot laat redden. En als ik het echt een leuk feestje vond dan trok ik 05.00 uur ook wel maar daarna gingen voor mij wel de lichtjes uit; laat staan drie nachten achter elkaar tot 0700.

1 like