Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Oh echt? Dan zijn er denk ik niet heel veel verzekeringen die dat doen. Volgens mij wordt de hoofdbestuurder van de auto altijd geacht een rijbewijs te hebben, de premie wordt natuurlijk ook deels gebaseerd op informatie van de hoofdbestuurder.

Sorry voor de foutieve informatie hierboven dus :sweat_smile:

Toen ik een auto kocht kwam mijn moeders naam overal op te staan. Problem solved!

Ja ik wilde net zeggen, 3 “slaapkamers” waarvan eentje mega klein is en als kast gaat dienen. In ieder geval hebben ze de ruimte voor eventuele gezinsuitbreiding. Ik vind het een mooi huis en ik baal een beetje stiekem dat ik het niet kan vinden op funda :joy: Maar ik ben benieuwd naar de verhuisvlogs!

2 likes

Ik heb de auto van mijn moeder overgenomen en heb geen rijbewijs. Auto & verzekering staan op mijn naam, hoofdbestuurder is mijn man. Kan gewoon hoor!

Scheelt bijna niks

1 like

Ik vind hun feestvlogs wel altijd heel leuk. Ze hebben echt hele leuke vrienden.

14 likes

De softboy

1 like

Ik kijk voor het eerst een vlog van de Huismuts. Vind het wel leuk om te kijken, maar dat oudste kindje vraagt zo vaak ‘waar heb je dat gekocht?’. Is dat normaal bij kinderen van die leeftijd? Vond het nogal schocking.
Wel een schattig gezin trouwens.

3 likes

mooi huis (of appartement) van annemerel! ik snap alleen echt niet dat ze er al gaan slapen (klaagklaag op een matras) werken (klagen geen bureau) en wonen (klagen want ze hebben nog geen kookspul of een eettafel) terwijl ze nog prima alles oningepakt in hun oude huis hebben staan. Blijf daar dan nog eventjes wonen, doe s avonds de klusdingen in je nieuwe huis en ga dan een keertje volledig over?

EDIT: zeker als je om half 12 uit je bed kan rollen is het niet alsof je heel actief met verhuizen/klussen bezig bent dus waarom zou je dan in een leeg huis willen wonen

7 likes

Ik gebruik mijn gebruikte ontbijtbord ook altijd daarna voor lunch, maar dat is meer omdat ik een luie vreetzak ben die een bordje van het aanrecht pakken minder werk vindt dan een bordje afspoelen en vervolgens een nieuwe uit de kast te moeten pakken. :thumbsup:

15 likes

Enzo die zijn kat meissie noemt. smelt

11 likes

Ik vind het eigenlijk best goor om een bord uit de vaatwasser te pakken en dat weer te gebruiken. Of ben ik nu een nog grotere pietlut dan Nick?

30 likes

Sinds ik in de hittegolf heb geroken hoe de vaatwasser aan het eind van de dag ruikt als hij 30 graden is vanbinnen, ga ik over mijn nek van het idee.

14 likes

Ik vond dat gedoe met die borden ook zo irritant. Heel pietluttig, terwijl ik vond dat ze met inruimen dan wel weer heel makkelijk deden. Of ik ben een pietlut, kan ook. Maar ik spoel soms echt wel dingen af onder de kraan voordat ik ze in de vaatwasser zet. Maar goed ik woon alleen en zet mijn vaatwasser ook zeker niet elke dag aan.

1 like

Hoe oud is hun oudste? Mijn zoontje is 3, ik ben zeker geen influencer, maar mijn zoontje vraagt dat ook regelmatig. Eigenlijk altijd als ik iets nieuws heb, zelfs bij een nieuw pak schuddebuikjes. Duuuusss ik weet niet of het normaal is, maar ik wijt het aan een flinke dosis nieuwsgierigheid

4 likes
  • Nieuw bord voor ontbijt & lunch
  • Zelfde bord voor ontbijt en lunch op het aanrecht (of tafel) laten staan
  • Zelfde bord voor ontbijt en lunch in de vaatwasser bewaren en eruit pakken.

0 stemmers

Ik gebruik een nieuw bord als mijn oude bod vies is en anders bewaar ik het op het aanrecht. Ik pak wel altijd een nieuw mes. En ik gebruik maar 1 glas per dag tenzij het erg vies is met vette vingerafdrukken of lipstick ofzo

4 likes

Ik ontbijt op mijn studentenkamer maar ben echt te lui om voor de lunch mijn bord op te ruimen dus dan herbruik ik hem maar in het kader van duurzaamheid.

1 like

Omg deze discussie i cant

62 likes

Deze discussie kan echt alleen op dit forum gevoerd worden :two_hearts:

61 likes

haha ja en ik weet niet of ik er om moet huilen of lachen

16 likes