Ik vraag me idd ook vaak af waar de partners zijn bij die vloggers met een druk leven. Ook bij Willemijn, ik kijk hun vlogs niet vaak, maar op basis van haar stories heb ik ook het gevoel dat zij altijd om 5u met haar kinderen opstaat. Zelfde bij Serena, ik zie haar vaker haar moeder inschakelen dan George…
Anderzijds, bij mn vriend is onlangs de werkverdeling helemaal veranderd, waardoor ik ook heel wat dagen in de week alleen met zo’n avondspits zit. Stel dat ik zou vloggen, dan zou je mij ook wel regelmatig horen klagen dat het toch wel druk en intens is. Maar goed, ik vertrek s morgens om 7 u , en kan mn kind ook pas om half 7 weer ophalen om hem dan, terwijl hij doodmoe is, eten te geven, te wassen, knuffelen en in bed te steken (voor de duidelijkheid: mn vriend doet die dagen wel de ‘ochtendspits’ maar dat zou je dan niet zien in mn vlog natuurlijk). Op dat vlak hebben die influencers het dan toch echt wel makkelijker… Daarom cringede ik laatst ook van die insta van Serena dat ze zo moe was, ze gaat tegenwoordig om 11 u slapen ipv 1u s nachts… Ik denk dat ze ‘moeder empowering’ wilde zijn, maar ik vond dat ze het tegenoverhestelde bereikte. Kan ook wel zo op mij overkomen omdat ik laatst ook zo’n periode had, waarbij op mn werk ook niets ging en ik daarvoor op mn donder heb gekregen (is wel weer in orde:)
Nu, ivm Martine, ze is natuurlijk wel zwanger. Toen ik 13/14 weken was, wilde ik ook alleen maar slapen. Lijkt mij sowieso zwaar, ongeacht je beroep, zwanger zijn van een tweede/derde/…