Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Moet bekennen dat ik de video nog niet bekeken heb.

Maar ik vind het wƩl echt top dat ze het lokaal hebben laten maken!

7 likes

Haha die zou je me gratis kunnen geven en ik zou alsnog weigeren ze in m’n huis te zetten

45 likes

Die zou ik dan weer nog niet gratis willen hebben (vind het Blond design echt enorm lelijkšŸ™ˆ ) gelukkig iedereen zijn eigen smaak. Vind deze wel mooi maar had ze al leuker (en unieker) gevonden als het glazuur in verschillende (pastel?)kleuren was geweest bijvoorbeeld… vind ze nu niet bijzonder genoeg voor 20 euro.

4 likes

Haha, dit dus :joy:

Voor iets waar zowel Wil&Tien als de maakster aan moeten verdienen, snap ik op zich de prijs wel van zoiets wat met de hand gemaakt is. Daar gaat veel tijd en energie in zitten. Heb het er voor deze niet voor over, maar vind het wel goed dat ze op deze manier een andere kleine ondernemer ook steunen.

4 likes

Lage, brede mokken drinken helemaal niet lekker :frowning:

3 likes

Zeker wel. Bedrijf wordt gerund door 2 Nederlandse dames die alle illustraties etc zelf doen

1 like

Het servies enzo volgens mij wel gewoon zelf. Je kunt ook bij bepaalde producten het laten personaliseren en dat doen ze dan ook zelf.

Maakt verder ook niet uit toch? Ik zeg alleen dat ik 20 euro voor een saaie mok het niet waard vind, enkel omdat het van wil en tien is. Voor dat geld kun je bij andere winkels meerdere soortgelijke mokken kopen. Ik zou het geld er dus niet aan uitgeven. Wat een ander doet moet ie zelf weten. Ieder z’n ding toch?

4 likes

Blond Amsterdam mokken zijn groot genoeg en lekker hoog!

4 likes

Dit is echt kiezen uit twee enorme kwaden :worried:

13 likes

Over een tijdje bij u in de kringloop :joy:

4 likes

Wacht wat? Ik kijk nu op die website en ze hebben geen print op de mokken? Toen zaten ze daar toch op social media zo over te praten? Of was dat voor die kaarten?

Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik blond Amsterdam over het algemeen ook al duur vind, evenals merken als Pip etc. En dat ik dat er leuker uit vind zien dan deze saaie mokken en ik daarom het belachelijk vind dat ze 20 euro per saaie mok vragen

En ik dacht inderdaad te hebben gelezen dat blond ook zelf productie deed. Aan het begin deden ze dat ook maar tegenwoordig dus niet meer.

1 like

De hoofdlamp is mijn beste aankoop ooit.

4 likes

Ik vind de mokken wel mooi en de vorm lijkt me juist wel chill… Moet ik nu naar het Viva-forum?

3 likes

Kkssssstttt :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja doei

Hahaha

1 like

50% van de mokken is al uitverkocht en dat binnen een uur tijd. Doen ze toch wel goed. Zelf vind ik ze inderdaad wat te saai. Ben wel blij dat ze hun logo onder op de mok hebben geplaatst en niet ergens anders.