De reactie van Tim Hofman op het boek van Jamie Li
Heeft iemand ooit al eens de vergelijking gemaakt tussen Jessie Maya en Meta van Gtst (1997? Ongeveer)
.
Behalve dat Jessie er wel een stuk vrouwelijker uitziet, maar ze had ook van dat donkere lange haar (al is Jessie nu kort) zo’n Haags accent, beetje grof gebekt.
Ik had volgens mij eerder al iets gelezen dat Jamie het in haar boek erover had dat ze er zelfs voor zorgde dat ze er fuckable uit zag als ze stond te strijken en iets over a blowjob a day keeps the sleur away. Dit in combinatie met dat zaad kwijt kunnen en het steeds sexy en krols dansen in haar vlogs geven me echt het idee dat ze heeeel erg probeert zichzelf neer te zetten als een of ander geil stoeipoesje. Ik kan haar echt niet meer serieus nemen en neig ook naar unfollowen
Mijn god hee, ik had Jamie Li al niet hoog zitten, maar dit is echt om te janken.
Precies dit idd. Ik vond haar toen ze nog niet zo lang vlogde echt leuk maar nu niet meer, echt jammer dit…
Ik ben heel erg benieuwd hoe Jamie met deze kritiek omgaat. Aangezien mijn" goodbyeeee kaytjeee" haar destijds al boos maakte
Ik vind Monica zoo leuk met Zara-Lizzy, hoe ze haar de hele tijd die bijnaampjes geeft en zo dol op haar is en direct haar hele leven heeft omgegooid. Vond het wel zielig toen ze vertelde dat iemand had gezegd dat ze gesponsord werd door de Zara en daardoor voor deze naam gekozen had, ze was er toch denk ik wel een beetje door gekwetst!
Hoe weet je dit?
Alsof mannen hersenloze wezens zijn met als enkel levensdoel het lozen van hun zaad inderdaad. Weten we ook hoe Alain is.
Ik dacht eerst: Jezus wat een belediging voor vrouwen. Maar het is ook gewoon beledigend voor mannen. Hoe is dit oké. Hoeveel mensen hebben dit oké gevonden
Ben nog altijd liever een zure kantoortrut dan een onderdanige zaadcontainer
rare kijk op de wereld heeft zij
Bewijs?
Haha Tim
Wat hou ik toch van die vent.
Ja, echt spot on! Hoe kun je nou, op het moment dat er stront aan de knikker is, het zo af laten weten. Niet echt professioneel.
Ik volg die Jamie niet en ken haar verder ook niet, maar mijn god, wat een triest mens moet je zijn om zoiets in een boek te durven zetten.
Deze reactie van ene Pim ook zo waar:
“(…) Veranderingen zijn goed en noodzakelijk, maar wat voor jullie een proces is komt voor volgers plots op. En daarbij is het voor mij als volger het feit dat jullie nu 4 bv’s hebben totaal niet relevant, tenzij je wilt uitleggen hoe en waarom -daar leer ik dan weer iets van. Maar nu komt het echt over als “ kijk ons zakenvrouwen”. En juist dat vind ik niet authentiek omdat een echte zakenvrouw zichzelf niet hoeft te overschreeuwen. (…)”
De hele tijd jaa we hebben nu 4 BV’s dus we hebben het veel te druk. Het is echt lege informatie, wat moet je daar nou mee? Oh wat zielig dat je nu ‘ineens’ zoveel BV’s hebt en JEZELF zoveel werk op de hals hebt gehaald daarmee. En waar het om gaat, het inhoudelijke, daar vertellen ze nauwelijks iets over. Er komt ‘een cursus’… Dat is juist wat je publiek wil weten, niet hoeveel bankrekeningen je gaat openen.
Ze wekken 0,0 sympathie op door het hele geraas over inkomsten en producten en part time werken. Hoe verwachten ze dat iedereen dat maar helemaal begrijpt?
Het boek van Kalvijn is nu een paar dagen uit en het kost gewoon 24 euro!!! Wtf!!!
Ja helemaal mee eens. Maar dat zullen ze vast ook wel weer geleerd hebben van Annic. Zij werkt zelf ook maar 3 dagen he. Dus het gaat er vooral om om zo effectief mogelijk met je werktijd omgaan (met andere woorden met zo min mogelijk werk zoveel mogelijk geld verdienen). Want ze geven zelf toe dat blogpost schrijven veel tijd kosten en relatief weinig opleveren.