Wat ik trouwens echt fijn vind aan youtube kijken is dat ik steeds minder zin heb om zelf spullen te kopen? Ik word echt helemaal gestrest van die overdaad aan spullen en kleren van 99% van de youtubers. Als ik weer een video heb gezien van bijvoorbeeld die Annic kan ik alleen maar tevreden mijn huisje rondkijken en denken ‘zo blij dat ik niet zoveel spullen heb’.
Dat is een karige hoeveelheid hagelslag. Nondeju.
Sinds wanneer is het eten weer op rantsoen?
HAHAHAHA waar SLAAT dit op? Echt hoor? Denkt ze dat ze van die tien korrels extra hagelslag meteen weer naar maatje 40 schiet? En ook echt de latte met 1 zoetje… mens leef een beetje
hahaha ik ga echt stuk hierom, dit kan ze toch niet serieus menen
Ik ga haar weer volgen puur zodat ik me hier weer aan kan ergeren
Ik ga gewoon stuk om die paar hageltjes. What’s wrong with her?
Noor heeft volgens mij echt permanente huiduitslag bij zichzelf gephotoshopt
Meid je kunt mij niet wijs maken dat dit druppels uit je sproeier zijn
Zooooo’n honger!
En daarna zooooo vol!
Serieus zelfs mijn hagelslag huilt van ellende.
lekker ook dat badpak zo diep in dr anus gestoken
Wat is dit nou weer voor achterlijk foto. Die chick is niet goed hoor
Zij zou toch stoppen met twitteren
Als ik mezelf zielig vind ga ik altijd haar tijdlijn lezen want dan voel ik me snel beter
Die voorbeelden die ze opbrengt zijn ook super ver gezocht… Met wie bespreek je werkdingen? Nou je familie, vrienden, hond/kat, wie maar wil luisteren.
Daarnaast ken ik persoonlijk niemand die door partner met paraplu wordt opgehaald, maar dat kan aan mij liggen
Lijkt Willemijn wel.
♀️

Sanneke
@Sanneke89
Eerste week dat ik meer uren ga werken en er wordt me gelijk een betere functie aangeboden en meer uren. Maar andere locatie en minder zekerheid op vast. En nu weet ik het even niet meer. Met wie bespreek je zulke dingen als je single bent?
Sanneke
@Sanneke89
Volgen @Sanneke89 volgen
Iedereen belt partners die ze op komen halen met paraplu. Help.Ik wil Sanne absoluut niet bashen, maar ik ken niemand die zoveel moeite heeft met het vrijgezellenbestaan (of ze brengen het onderwerp niet zo vaak op in elk geval). Kan het me ergens wel voorstellen met al die stelletjes om haar heen en volgens mij is ze een heel romantisch type. Maar toch, als je er zo de focus op legt wordt het niet beter. Vraag me heel erg af hoe haar vrienden hiermee omgaan
Ze roeptoetert toch altijd dat ze die niet heeft, dus die hoeven er ook niet mee te dealen dan.
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar hij heeft welleens mijn jas gebracht omdat ik het te koud vond om 5 min zonder te lopen
En dan flikkert de helft er ook nog af waarschijnlijk als ze een hap neemt.
Hahaha mijn lief kan haar foto’s echt niet handelen vooral die met pizza’s of uitgestoken tong. Maar dis ook wel een parel, schandalig kut gewoon