Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik heb geen idee! Maar geen bekend iemand geloof ik?

1 like

Haha ik vind dit echt zo grappig. Ik zou bijna ook mee willen doen. Dat het een soort challenge wordt haha.

1 like

haha begin de #jamielichallenge iets doen zoals beschreven is in haar boek.

2 likes

very cavallari, op youtube!

2 likes

Ja! Maar ook vooral: haar ‘feiten’ zijn gewoon biologisch oncorrect. Mannen hóeven hun zak helemaal niet te legen en blauwe ballen zijn een mythe. Er ís geen reservoir in je lichaam wat kan ‘overlopen’. Allemaal aannames zodat vrouwen maar het gevoel blijven hebben dat ze verantwoordelijk zijn voor het (seksueel) welzijn van hun man. Dat vind ik ook zo kwalijk.

15 likes

Plus dat ze ook lekker de hand aan zichzelf kunnen slaan als de nood zo hoog is

4 likes

Hahaha, wat fantastisch

15 likes

hahaha “Er verscheen onlangs een boek” Hoe oud zijn jullie 12??!! Drop die naam

6 likes

Staat eronder

1 like

Worden er juicy dingen gezegd?

Niet echt, maar ze beweert wel dat het allemaal niet over geposeerd is op enkele foto’s na. Dat geloof ik niet helemaal.

'Ben jij model? Nee man ik ben 1 meter 1"

:joy:

9 likes

bless @zeikschrift op insta s/o naar haar

1 like

Ik volg haar door jou en ze heeft echt mn wereldbeeld nu al verandert geweldig

2 likes

:heart::heart::heart::heart::heart:

Nou naar aanleiding van de tientallen stories die Cynthia er al aan heeft gewijd komt morgen ook nog eens artikel over haar gewicht en het commentaar erop online.

2 likes

Ik vind dit echt een leuke video! Vind peter sowieso heel leuk en goede boodschappen overbrengen. Maar ik vind Anna hier ook echt heel leuk. Niet steeds dat gedoe met dat ze “perongeluk” super onhandig doet etc, gewoon lekker spontaan.

3 likes

Misschien zijn het ramptoeristen die in de gaten willen houden of ze reageert en wat er allemaal gezegd wordt op haar instagram. Ik hoop het in ieder geval haha

2 likes