Het andere YouTubers/bloggerstopic

@Banananana ze hebben veel meegemaakt. 3 kinderen in een korte tijd, veel verhuizingen met een trage verbouwing ofzo. Dat heeft gezorgd voor barsten in hun relatie en nu willen ze tijd voor zichzelf. Ze zijn wel helemaal oke met elkaar. Verder niks over wie in het huis blijft wonen oid

1 like

Ja dit viel me ook al op! Ik word altijd een beetje misselijk van zulk vet haar

Dit inderdaad haha, ik heb het vooral gekocht omdat ik Jennie zo tof vind!

5 likes

Viel me echt op dat haar man ook nooit thuis leek te zijn. Altijd zij alleen met de kinderen.

3 likes

@En_17_Anderen ja ben ik het mee eens hoor! Maar het klonk in die vlog ook alsof ze even tijd voor zichzelf wilden dus of ze dan ook echt definitief uit elkaar gaan. En we weten natuurlijk het fijne er niet van.

Nu vind ik haar leven sowieso bijzonder. Als in, soms klaagt ze echt over haar drukke leven en de kinderen maar ze doet het allemaal zelf en ze moet blij zijn dat het kan. Ze heeft de tijd, het geld, de middelen (een nanny) om allemaal projecten te doen die ze kan doen terwijl ze drie jonge kinderen heeft.

2 likes

Tammy Hembrow en Reece zijn ook uit elkaar. Ik vond hun altijd zo’n perfect barbie en ken stel.

Iemand enig idee waar dit jurkje van is?

2 likes

@Annie volgens mij van zara! Ik heb hem geloof ik in het roze en wit gezien

Ik heb echt een ongeloooofelijke crush op Daddyhox :heart_eyes:

Totaal niet relevant gezien je vraag trouwens

2 likes

7 likes

Echt jaloers op dat vakantie huis van Josh. Toch niet normaal

@Diamonds ja ben echt benieuwd naar hoe hun huis eruit ziet!

Aaaah super bedankt! Besteld :biggrin:

Ik ben echt benieuwd hoe het met zijn voetbalcarriere verder gaat. Ik neem aan dat ze een huis in de buurt van Amsterdam hebben gekocht. Mocht hij niet in de buurt van Amsterdam gaan voetballen, dan krijgt hij dus weer hetzelfde als in Groningen. Laat staan als hij naar het buitenland gaat…zal zij dan meegaan? Neem aan dat hij zijn pasgeboren kind ook wel geregeld wil zien.

2 likes

Jaaa omg bizar en dat ze ook zegt dat ze het huis nog niet eerder gezien had, want ze had geen tijd om mee te gaan. Dus ze heeft dat huis gekocht zonder dat ze het in het echt gezien heeft?

Ik vind Diana en Alex zo leuk altijd. Zou echt graag vrienden met ze zijn haha :see_no_evil:

11 likes

Ja ik denk dat Nick het wel gezien had? Anders kan het toch inderdaad niet haha. Geef je een fortuin uit aan iets wat je nog nooit hebt gezien.

edit: maar ik snap het ook niet zo goed. Of nouja ze werken allebei hard en de merken die zij hebben zijn niet echt goedkoop. Maar wat laatst iemand hier ook al zei, ik hoor nooit iemand over Josh V en ik ken ook eigenlijk niemand die het draagt? Zelfde als zijn jassen die worden toch best wel gezien als ‘fout’. Ook al zijn er natuurlijk wel mensen die daar van houden…

Volgens mij is het in Vinkeveen. Laatst in de vlog gingen ze ergens naartoe in de buurt waar ze gaan wonen in Vinkeveen en toen zeiden ze: “ja dan kunnen we de buurt alvast leren kennen.”

WoW jeetje. Zulke jonge kids nog. Heel triest.

Ben het wel met je eens. Heb wel het idee dat mensen echt te snel scheiden. In een volgende relatie komt die zelfde shit ook vaak weer de kop op steken. Vooral sneu voor de kinderen.

Het kwartje valt heel laat, is hij het genie achter Nickelson jassen? :scream:

8 likes