Het andere YouTubers/bloggerstopic

Of niet…

Ik vind het leuk om haar vlogs te kijken omdat het zo ver van me afstaat allemaal, maar het spongehalte rijst echt de pan uit nu hoor.

1 like

Ik ben hier echt de eerste persoon om ervoor uit te komen dat ik cesar echt niet mag (ik ken hem persoonlijk) maar ik vind je reactie echt niet oke. Hoe kan je nou weer iemand vergelijken met een opgezette eekhoorn maar #geenhaat? Je reactie over zijn uiterlijk is gewoon kwetsend en niet oke en dat vind ik wel jammer.

23 likes

Oke nouja ik vind je opmerking niet oke en de vorige x toen je de insta van die man met krullen postte van queenofjetlags met iets erbij van wat is dit vond ik het ook niet oke maar toen had je niks direct kwetsends gezegd dus het kon ook aan mijn interpretatie liggen.

8 likes

Ja die halve video was puckababy

1 like

haha dit klinkt wel als een makkelijk excuus om allerlei lullige dingen te mogen zeggen

44 likes

Wat een bullshit

@Yucca inderdaad zeg :roll_eyes:

6 likes

Je probeerde een grap te maken die mislukt . En nu doe je alsof het een sociaal experiment was…

22 likes

Omdat daar goed gelovige 12 jarige naar kijken.

9 likes

God ja ik word ook altijd helemaal kriegelig van haar en haar schattige mooie meisje en haar ALLERLIEFSTE <3

3 likes

Idd ergernis tot en met…
Al die spon van haar ben ik ook zo zat van. En de allerliefste dit en dat mijn god

1 like

Same, hij retweet zichzelf ook vet vaak. :face_vomiting:

1 like

Lekker bezig Enzo, je hebt mij aan het huilen gemaakt. Geeft zijn moeder gewoon even haar droom motor cadeau voor haar verjaardag. :heart:
30 likes

Dat is echt mijn droom… dat je je familie/vrienden zulke mooie cadeaus kan geven :heart:

9 likes

Ik snap dat bij annic niet. Eerst een geaccepteerd bod en dan gaat het niet door? Wat kunnen zij daar nu aan Doen? Boete van de verkopende partij?

Als er nog niks getekend is volgens mij niets. Dat is de huidige woningmarkt.

Het is officieel wel een mondelinge toezegging dus vandaar dat ik het me afvroeg.

Aha (hoe doe je eigenlijk een spoiler?) het is opzich ook geen rare denkwijze, maar wettelijk is een koop pas een koop als het officieel op papier staat. Behoorlijk zuur als je als koper/verkoper na toezegging hoort dat het niet doorgaat, maar zo werkt het helaas.

Wel grappig dat ze nu toch dus een ander huis gaan kopen terwijl ze alleen “wilden zien wat je kan krijgen voor het geld”

1 like

Dat weet je niet zo snel.
Of dat hadden ze ervoor al moeten laten berekenen maar dan doe je natuurlijk geen bod.

Klopt dat is onder voorbehoud van financiering. En daar heb je een aantal weken de tijd voor on dat te regelen. Dus vandaar dat je het in zo’n geval niet zo snel weet.

Maar als je een huis koopt altijd handig te weten wat je maximaal kan lenen en hoeveel eigen geld je nodig hebt.

Ons Mo krijgt een meisje!!

23 likes