Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik schrik er ook van… ik ken haar niet, hoe oud is ze?
Dacht dat het niet zo veel voorkwam onder de wat jongere vrouwen zegmaar
Krijg ook meteen schrik

Zo, hier zie je het wel ja… Menig mens zou al neer zijn gevallen met haar agenda geloof ik

Begin twintig geloof ik. Vanaf je dertigste krijg je een oproep. Er zal wel een reden zijn voor die leeftijdsgrens, maar uiteindelijk kan het op elke leeftijd gebeuren natuurlijk.

Zou ze ook stoppen met haar studie? Ze studeert rechten volgens mij.

What up met de thumbnails van tegenwoordig trouwens (zei oma)? Lijken wel kinderkleurplaten, en iedereen gaat mee in die trend? 2WMN ook al een tijdje, en SarahRebecca nu ook. Vind het jammer, het wordt echt eenheidsworst zo. En oogt niet zo volwassen / professioneel (niet dat dat moet, maar nja, het is maar wat je wil uitstralen).

Ik zag dat hij op instragram geantwoord heeft dat het niet waar is met #prankweek :thinking:

dit meisje is overleden aan kanker, ik kende haar niet maar zag het voorbij komen op facebook
ben helemaaal in tranen haar instagram aan het doorspitten en die van haar vriend. :unamused:
altijd verdrietig als iemand komt te overlijden, ik ga dan altijd helemaal hun online verhaal volgen/nalezen. stom misschien

Wat heeft George een rare/creepy instastorie geplaatst net… Snap ook niet wat hij daar mee wil bereiken? :thinking:

Wat zegt ie dan?

Oke te nieuwsgierig en ik zie dit op Georgs instagram:

Eng, niet kijken

4 likes

Hij zegt niks maar hij kijkt heel raar in de camera met daaronder de geschreven tekst “hey baby :smirk:

Ik heb hetzelfde bij Jenna Marbles. Die heeft een huis gekocht mijnnnnnn god, maar de inrichting is het gewoon net allemaal niet?

1 like

Ik vind Jenna daarin best wel op Mascha lijken. Ook qua kleding of haar

Jill ziet er echt goed uit! Echt knap dat ze zo veel is afgevallen.

Bron insta jill

11 likes

Wow, Jill ziet er echt heel goed uit!

Ik stuit net toevallig op het insta account van marije zu.urveld (ik kijk haar videos niet, maar ze schijnt een yt kanaal te hebben) en zij heeft dus een tweede insta account met “grappige” fotos en filmpjes van zichzelf… heb het weleens vaker gezien en vind het zooo cringeworthy :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Wauw die babyshower van monica ziet er zo leuk uit, en ook slim dat er niks is wat het geslacht weggeeft. En zo schattig dat het echt een verrassing was voor dr!

2 likes

Jammer dat Jill nooit meer die video’s maakt over afvallen. Ben wel benieuwd hoe haar routine qua eten en sporten nu is. Ze ziet er echt goed uit!

3 likes

Oh wat naar, en wat was ze mooi. Weet je wat voor kanker ze had? Ik kan geen Portugees. En aan haar instagram te zien kwam de diagnose ergens in augustus?

Edit: maagkanker

Ik vind haar smaak qua kleding ook niet echt mooi, dit past wat mij betreft wel bij haar haha