Het Beautytopic #2 (Deel 1)

De perversion wp mascara van Urban Decay. Laat de krul erin zitten zonder krokant te worden. Heb hem ook gedragen met aquajoggen (ga niet met mijn hoofd onder water, maar wel heel veel water in mijn gezicht) en het zat nog prima. Ben hier echt heel positief verrast over.

Heeft iemand een tip voor een hele vette neus? Ik heb normaal altijd cc cream + poeder op, maar dat wordt zo vet dat het er vanaf glijd. Vandaag alleen poeder, maar dat hoopt ook op door al dat vet. Misschien een ander soort poeder?

Ik probeerde vandaag een soort lila/lavendel kleur look die ik bij anderen altijd zo tof vind maar bij mijzelf weet ik het niet hoor.

21 likes

Staat heel erg mooi juist! Wauw😍

1 like

Lekker aan het glitteren vandaag. Oogschaduw is Fenty Beauty 4 en highlighter Fenty Beauty diamond bomb in How Many Carats

16 likes

Het Nikkie pallette is back in stock! Ik heb me twee keer aangemeld maar geen email ontvangen :face_with_raised_eyebrow:
@cremeinyourcoffee wow mooi! Dat rode/roze lijntje maakt het net iets anders dan anders. En die highlighter!

1 like

Dankjewel! Het is een roze lijntje haha. De highlighter vind ik echt fantastisch, het is echt een glitter bom

Heb ik het Nikkie pallet nodig? Vorige keer twijfelde ik dus heb ik hem niet besteld. Nu twijfel ik nog steeds :joy:
Het is voor mij best een uitgave maar het lijkt mij fantastisch…

Als de kleuren je aanspreken kan ik alleen maar ja zeggen. Zo’n palette met zulke gepigmenteerde kleuren die zo goed blenden voor deze prijs vind je niet snel meer. Ben ook nog steeds verbaasd dat het palette “maar” €30 is terwijl andere influencers palettes van mindere kwaliteit voor het dubbele uitbrengen.

2 likes

De lash sensational van Maybelline! Hij is niet waterproof, maar ik kreeg hem echt met geen mogelijkheid van mijn ogen af. Ook na een keertje zeiknat regenen zat hij nog perfect!

1 like

Heel mooi gelukt hoor.

1 like

Jaaaaaaa!

1 like

Er is weer een ASOS box, nu een haarbox net olaplex:

1 like

Shit, had ik dit maar eerder gezien. Echt een hele goede deal is het. Jammer dat de box al uitverkocht is!

1 like

Ja de vorige keer zag ik het ook hier en was ie alweer uitverkocht, dus dacht deel hem snel.

1 like

Fenty 7 oogschaduw palette

8 likes

Misschien een tip voor iemand. Douglas heeft 30% korting op alles van Anastasia. Echt top want had net een nieuwe wenkbrauwpotlood nodig.

7 likes

Dipbrow pomade is ook echt een aanrader!

1 like

Hoe gebruik je dit op een natuurlijke manier? Ik heb deze ook maar bij mij is het al heel snel erg dik insta achtig

Niet te veel product gebruiken. Ik veeg mijn kwastje altijd af in de deksel zodat er nog maar een beetje op zit en dan kan je er heel subtiel mee werken.

1 like